DTM 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: DTM 2009

Bericht door Tom_Aston-Martin »

net even dat filmpje van de laatste rondes gezien, :worshippy:
Dat is pas echt racen inderdaad :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: DTM 2009

Bericht door michel26 »

Wat een geweldig slot :worshippy:
Gebruikersavatar
Martini Racing
Berichten: 528
Lid geworden op: wo 24 jun 2009 15:06
Locatie: Sint-Martens-Latem
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Martini Racing »

Censuur, ben in slaap gevallen tijdens de race... :evil:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Ferrari10flrb »

Was idd weer eens een mooie DTM race.

En erg leuk dat Green won in zijn oude Mercedes.

Ik vind het erg jammer dat in de DTM grote namen, borsten of een zak met geld belangrijker zijn geworden dan talent.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Markopolo »

Wie van de top heeft dan een grote schep geld meegenomen?

Ekstrom, Spengler, Scheider, DiResta en zeker toch wel Green zijn toch echt mannen die op hun talent vooraan rijden en tuurlijk heb je wat leuke namen nodig in een serie om het intressant voor de "gewone" mens te houden, maar meerendeel rijdt er toch op talent rond, en borsten :drool: :D

Degene die geld moeten nemen rijden bij Kolles rond. ;)
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Ferrari10flrb »

Markopolo schreef:Wie van de top heeft dan een grote schep geld meegenomen?

Ekstrom, Spengler, Scheider, DiResta en zeker toch wel Green zijn toch echt mannen die op hun talent vooraan rijden en tuurlijk heb je wat leuke namen nodig in een serie om het intressant voor de "gewone" mens te houden, maar meerendeel rijdt er toch op talent rond, en borsten :drool: :D

Degene die geld moeten nemen rijden bij Kolles rond. ;)
Ik zeg ook niet dat de top geld meegenomen heeft. Maar wat dacht je van sponsor Trilux van RSC? en je kunt niet zeggen dat Lauda obv zijn talent in de DTM rijdt.

Green en Engel horen mijns inziens thuis in een 2009 Mercedes. Nu heeft RSC dan afgelopen weekend dan wel voor de verandering een keer in de top 10 gereden maar erg sterk heeft hij verder dit jaar nog niet gereden.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Markopolo »

Trilux heeft heel niet zoveel geld om RSC in een 2009 wagen te stoppen, maar hij is gewoon mega populair in het staatje waar deze raceklasse vandaan komt dus dan gaat inderdaad publiciteit boven het talent, en Lauda is het naampje plus de doekeo dus dan hebben ze wel een oud autootje voor em staan :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door Ferrari10flrb »

Markopolo schreef:Trilux heeft heel niet zoveel geld om RSC in een 2009 wagen te stoppen, maar hij is gewoon mega populair in het staatje waar deze raceklasse vandaan komt dus dan gaat inderdaad publiciteit boven het talent, en Lauda is het naampje plus de doekeo dus dan hebben ze wel een oud autootje voor em staan :mrgreen:
Dat is ook wel zo, maar heb daar niet zoveel mee. Talent first vind ik nu eenmaal.
Daarom vond ik het ook erg leuk dat Green in 2008 auto won. Jammer dat Engel uitviel en had gehoopt dat di Resta van een 14e plaats nog voor RSC zou eindigen.
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door TestaRossa »

(Bron; Formule1.nl)

BMW overweegt overstap naar DTM

[07-08-2009] BMW overweegt om een overstap naar de Duitse toerwagenklasse DTM te maken. De Duitse autofabrikant kondigde eerder aan om eind 2009 uit de Formule 1 te stappen, maar BMW wil wel bij de autosport betrokken blijven.

Zo is BMW actief deelnemer aan het wereldkampioenschap toerwagens (WTCC) en krijgt jong talent een kans in de Formule BMW-klasse. Het Formule 1-project is dus afgelopen, maar BMW zou zijn deelname in toerwagenklassen wel willen uitbreiden, zo meldt het Britse Autosport.

Bovendien is BMW niet tevreden met de gang van zaken in de WTCC. De autobouwer lag vaak in de clinch met autosportfederatie FIA over de reglementen en de kans bestaat dat BMW zich terugtrekt uit de WTCC en overstapt naar de DTM.

“WTCC hoort bij de toerwagens, maar het is wel duidelijk dat wij niet helemaal gelukkig zijn met de ontwikkelingen van dit jaar en het afgelopen jaar”, legt BMW Motorsport-directeur Mario Theissen uit.

“We blijven hoe dan ook betrokken bij de toerwagensport en misschien dat we in de toekomst onze projecten gaan uitbreiden. We zijn er echter nog niet klaar voor om daarover te praten”, aldus Theissen.

Op dit moment doen de Duitse autofabrikanten Audi en Mercedes mee aan de DTM. De sport zou een derde automerk, vooral een Duits, verwelkomen.


:dance:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: DTM 2009

Bericht door rudie20vt »

bmw in de dtm zie ik wel zitten dan gaat het misschien net zo alsvroeger worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: DTM 2009

Bericht door Smokey »

een extra merk is wel welkom want de afgelopen race viel ik bijna in slaap.....kan me niet echt meer bekoren zo (bah kritische bui vandaag)

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: DTM 2009

Bericht door the_stig »

BMW heeft toch al een nieuw M3 GTR in de ALMS rondrijden.
Als ze die wat ombouwen hebben ze een DTM wagen. :D
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: DTM 2009

Bericht door BasPlankgas »

jottem dat werkt vast! :mrgreen: paar andere spoilers erop en gáán met die banaan :P

Wel tof dat bmw weer in de DTM wilt. ik neem dan wel aan met de sedan 3-serie?
Terug van weggeweest!
Collectie
Plaats reactie