Vraagje: Welk nr van Revell ???

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Vraagje: Welk nr van Revell ???

Bericht door The Red Dream »

Ik ben op zoek naar de juiste kleur rood van Revell van de Ferrari Schumacher F1 modellen vanaf 1997 t/m 2004. Weet iemand het juiste nr van het verfpotje van Revell ? Het is niet nr 34, dat bij Revell aangeduid staat als Ferrari rood, want dat is de iets donkere kleur van de Ferrari's van voor Schumacher Ferrari periode. Andere suggestie's of merken (Airfix / Heller) zijn ook welkom, maar mijn voorkeur gaat het liefste voor Revell, omdat de modelbouwboer bij ons in de stad alleen dit merk heeft.

Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Vraagje: Welk nr van Revell ???

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

BBR verkoopt deze originele Ferrari verf, van allerlei typen, ga eens langs bij een BBR verkooppunt bij jou in de buurt, als deze winkel BBR kits verkoopt, kan hij waarschijnlijk ook aan de echte verf komen.

:!: deze verf heeft geen Revell prijs maar is stukken duurder, licencies enzo :?:

Maar misschien kan je bij de Firma Kroymans, deze verf ook kopen, autolak uit een spuitbus :?:

Sucses
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Vraagje: Welk nr van Revell ???

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Beste Wousmous,

Ik heb je link naar je foto album bekeken, prachtig allemaal hoor, geweldige verzameling :thump_up:

Nu zag ik in je foto album een Toyata Landcruiser van de KMAR staan, een paar jaar geleden heb ik me door zo'n terreinwagen mogen laten chaufeuren, daarvoor reden we met MB G 500 Lang (eerst gewoon blauw, later omgeschildert naar blauw met wit en de nieuwe striping)

Kan je me vertellen wie de maker is van deze Toyota en in welke schaal je hem hebt? Denk je dat dit model nog leverbaar is :?:

Ron
Plaats reactie