Getinte ruiten.

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Fss

Getinte ruiten.

Bericht door Fss »

Ik heb een Corvette op schaal 1/8 die ik wil voorzien van groen getinte ruiten. Ik heb van Tamiya wel ergens zo'n spuitbus staan, maar dat is bruin-zwart... :cry:

Weet iemand hoe je dit effect kan verkrijgen? Kan echte ruitenfolie gebruikt worden? Graag jullie reacties :thump_up:
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Re: Getinte ruiten.

Bericht door FordMustangGT »

Ik weet wel dat Tamiya wel een potje heeft met doorzichtige groene verf, deze kan je verfen of spuiten als je een spuitbus of airbrush hebt. Ik heb echter nog nooit hiermee gewerkt, dus geen idee wat voor resultaat dat geeft.
Afbeelding
crazyrichard

Bericht door crazyrichard »

echte ruitenfolie kun je zeker gebruiken en ik denk dat dat mooier als spuiten is
je hebt alleen niet veel nodig misschien eens kijken bij een simpele automaterialen zaak als halfords oid die hebben vaan wel goedkoop spul
en..je kan het bewaren en vaker gebruiken
Afbeelding
MercedesFreak
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door MercedesFreak »

Folie heeft ook 1 voordeel als je het niet meer mooi vind kun je het er makelijker afhalen dan verf,had het zelf ook bij 1 van mijn modelen gedaan en het ziet er ook veel straker uit.
Op deze site zie je al mijn Mercedes schaalmodellen http://www.ronalds-schaalmodellen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie