kwaliteitsvraag shelby collectibles????

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

kwaliteitsvraag shelby collectibles????

Bericht door wimsky1977 »

hey mannen, ben aan het overwegen om een model van een shelby te kopen van Shelby collectibles op 1/18, kan iemand mij vertellen
wat de kwaliteit is van dit merk?

greetzzz
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: kwaliteitsvraag shelby collectibles????

Bericht door Jaap »

ik heb er 2, en ik vind ze zeker niet tegenvallen. Vooral de Shelby 1967 Eleanor is bijzonder mooi gewoon. :worshippy:
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: kwaliteitsvraag shelby collectibles????

Bericht door Bondracer »

Hoi Wimsky;
Eerst en vooral zijn die SC's hun vraagprijs dubbel en dik waard (40€) , ze zijn dan wel nog niet op MC, AA of Kyosho niveau maar er word sterk aan de weg getimmerd door deze heren. Zo heb ik over 2jaar een GT500 2005 gekocht (zie mijn topic )
viewtopic.php?f=21&t=11533&st=0&sk=t&sd=a&start=150
en was de kwaliteit nog met tekortkomingen (zeker de velgen en de niet doorboorde uitlaten)
nu een dikke 2 jaar later heeft m'n deze modellen serieus ge-upgrade waardoor de kwaliteitsindruk toch de goede richting uitgaat. -zie onlangs aangeschafte Shelby Gt500van Jaap
viewtopic.php?f=21&t=11899&st=0&sk=t&sd=a&start=315
als je nu de mijne met die van Jaap vergelijkt zal je merken dat de modellen een serieuze sprong vooruit hebben gemaakt
uitvoering 2005
Afbeelding
Afbeelding

uitvoering 2007
Afbeelding
Afbeelding
even een kleine opsomming van wat verbeterd is
-de correcte velgen
-de rijhoogte is iets lager gelegd conform de 1:1
-de uitlaten zijn doorboord
-de spiegels in de koplampen zijn vervangen door de zwarte deflectoren zoals op het 1:1 model
-de achterlichtblokken zijn nu ook voorzien van de kleine geintegreerde witte achteruitrijlichtjes

-Jammer genoeg zijn ze nog niet voorzien van echte tapijten zoals in de AA en de Kyosho's , maar de motordetails kunnen zeker de concurrentie aan en tevens zijn er nog leuke gadgets die soms bij MC of AA ontbreken zoals draaibare zonnekleppen in de dakhemel .
Hopelijk je hier een beter zicht op de kwaliteit gegeven te hebben.
groeten Bondracer :wink:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Plaats reactie