Namac Beurs 22-11-08

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Namac Beurs 22-11-08

Bericht door Autofan »

andre schreef:Ben d'r ook geweest en het was inderdaad erg druk , ook het aanbod was groot.
Heb vandaag de Bentley Brookland gezien op de beurs ....................en gekocht
dus daar volgen morgen mooie foto's van net zoals van een Porsche Boxter van AA
en een prachtige Mercedes-Benz.
Ah ok, dus jij hebt die Brooklands meegenomen. Heb hem ook zien staan, maar hij past niet echt in mijn collectie. Zag er wel gelikt uit. :thump_up:

Zelf ben ik naar huis gekomen met een rode AA Dodge Viper en een witte Norev LP640.

Was inderdaad weer idioot druk als vanouds en erg warm idd. Maar altijd weer leuk. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Namac Beurs 22-11-08

Bericht door sybren »

Ik heb ook die Ferrari 575 race uitvoering gekocht wat een plaatje is dat zeg. Zate twijfelen om nog een porsche mee te nemen maar had te weinig geld mee :x .
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Namac Beurs 22-11-08

Bericht door Peter Parker »

Ben benieuwd naar je foto's.
Gebruikersavatar
CLK-GTR
Berichten: 306
Lid geworden op: di 22 aug 2006 17:05

Re: Namac Beurs 22-11-08

Bericht door CLK-GTR »

Liep trouwens langs een standhouder die de Veyron aanbood voor 100E. Heb zojuist besloten er de volgende keer er zeker een mee kopen voor die prijs! :thump_up:
Plaats reactie