Schmidbauer

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Schmidbauer

Bericht door fobie »

Duitse site waar je NIET moet kopen :thump_down: .Ik bestel een model en ik wacht op de gegevens om te betalen.Na enkele dagen zelf moeten mailen hoe het zit en dan uiteindelijk toch alles gekregen.Ik doe de overschrijving en dan wacht ik af.Na anderhalve week terug gemaild wanneer ik het pakket kan ontvangen en dan duurt het nog een paar dagen tot ik antwoord kreeg dat het geld ontvangen is.Na nog een week het pakket ontvangen en wat bleek het model was defect :evil: ,koplamp weg en deuren en koffer sluiten niet.Terug gemaild en weer gedurende enkele dagen geen antwoord,terug gemaild en ja ze reageren.Ik mag het model FREE terugsturen(free is gratis dacht ik).Ik stuur het pakket terug(17 euro).Na anderhalve week gemaild of ze het ontvangen hebben.En ja ,ze hebben het gekregen.Het geld zal na ontvangst van het model teruggeboekt worden.Na een week nog steeds niets.Terug gemaild,geen antwoord,terug gemaild en dan reactie:het geld zal de 15de van de volgende maand teruggestort worden.Wederom wachten en ja op de 17de is het geld gestort maar zonder de 17 euro verzending.Ik mail ze terug en krijg nu direct reactie:we betalen de verzending niet terug.Ik ze hoezo,jullie mailden me dat ik het model free terug kon zenden en dan reageren ze niet meer.Dus jongens,mijden die handel :angry_finger:
Wimsky1977 had ook al een aanvaring met hen dacht ik.
Laatst gewijzigd door fobie op za 18 okt 2008 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Re: Schmidbauer

Bericht door fobie »

Hello



I am so sorry, that you have received the goods damaged.



Please send us the goods "free" back. After receiving the goods we will contact you immediately. As soon as the product is in our house we will check it and issue a credit voucher and we transfer you the money back. Please Email us your bank relationship or enclose it to the parcel.





Best regards

Marion Schmidbauer

Schmidbauer
Modellauto



Free is toch gratis dacht ik?????
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Schmidbauer

Bericht door Porsche »

Oef :oops: Had er bijna iets gekocht nu ergens anders gekocht en de wagen is heel aangekomen :dance:
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Re: Schmidbauer

Bericht door fobie »

Hello



Thanks for your message.



We only transfer the price of the good, not the shipping costs.



Best regards

Marion Schmidbauer
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: Schmidbauer

Bericht door BMWMaX »

Via Ebay heb ik met deze verkoper vooralsnog alleen goede ervaringen. Snel en alles zonder problemen.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Schmidbauer

Bericht door rpi »

Ik heb ook wel mindere ervaringen met ze.

Zo hebben ze eens enkele modellen toegestuurd. Toen ik deze na 1,5 week nog niet had, heb ik ze gemaild om een tracking nummer van hun verzending.

Dat kreeg ik niet, maar ik kreeg alleen een mailtje dat een persoon X (weet de naam nu niet meer) had getekend voor ontvangst en de zaak voor hun was afgedaan. Diverse mails over en weer gestuurd dat ik meer info wilde of mijn geld terug.

Ben er zelf toen achteraan gegaan en ben er via via achtergekomen dat het op een ander adres was bezorgd (niet de fout van Schmidbauer overigens) en dat daar iemand de doos nog ingepakt had staan. Censuur dat die het ook niet even bij mij afgaven, aangezien mijn naam en adres er gewoon juist opstonden.

Afijn, veel medewerking kreeg ik niet van Schmidbauer.

Omdat het hun schuld niet was besloot ik toch een positieve waardering te geven. Zelf gaven ze echter GEEN waardering, ook niet na een verzoek daartoe per email.

Toen heb ik ze opnieuw gemaild en gezegd dat ik nooit meer bij ze zou kopen als ik geen waardering van ze kreeg, waarna ze dat snel wel deden.

Censuur communicatie dus, maar wel vaak leuke race modellen voor nette prijzen.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Schmidbauer

Bericht door rpi »

rpi schreef:Dat mag jij heul niet zeggen van moeke!
Blijkbaar bemoeit de software hier zich met mijn taalgebruik :eh:

Er stond lu llig e, maar dat is blijkbaar te grof???
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Schmidbauer

Bericht door Porsche »

rpi schreef:
rpi schreef:Dat mag jij heul niet zeggen van moeke!
Blijkbaar bemoeit de software hier zich met mijn taalgebruik :eh:

Er stond lu llig e, maar dat is blijkbaar te grof???
:shock: Dat mag je zo ook niet zeggen :naughty:
Gebruik dan liever Kwalitatief Uitermate Teleurstellend !En dan heb je dat netjes en perfect geformuleerd
Weer iemand ! Omdat ze 4 dag nodig hadden om de verzendingskosten te geven 18 of 19 euro ergens anders in Duitsland gekocht !Dacht als het nu al zolang duurt wat dan als er een probleem is
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Schmidbauer

Bericht door wimsky1977 »

Idd heb er ook slechte ervaringen mee gehad Fobie, stuurde nooit totaalbedrag door, wachtte 1,5 maanden en dan heb ik
negatieve feedback gegeven, maar dan schoot hij wakker ineens..... gewoon die handel vermijden en klacht starten op ebay sowieso.

Ik kocht er vroeger veel nu al anderhalf jaar niets meer, simpel!!!!
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Schmidbauer

Bericht door Silverarrow »

Heb via eBay ook een model bij deze internetwinkel besteld. Heb het geld overgemaakt, na een paar dagen netjes een bevestiging ontvangen en na ruim een week is 't model afgeleverd. Verliep allemaal prima, totdat ik het pakket open maakte... Het model was van de basis afgebroken, de schroef waarmee het model gemonteerd was op de basis was krom gebogen en het Mercedes teken voor op de auto was platgedrukt :evil: .
Heb het Mercedes teken nog recht kunnen buigen en het afgebroken stukje plastic terug kunnen plakken aan de auto, maar de basis is nog altijd kapot. Bij nadere inspectie kun je zelfs zien dat 1 van de 2 zwarte pinnen die altijd op de Minichamps-basissen aanwezig zijn, is afgeknipt met een tang :evil: .

Ik heb een mailtje gestuurd of ze hier een verklaring voor hebben, ben benieuwd...

Edit: Ze bieden mij exact dezelfde oplossing als fobie. Heb ze terug gestuurd dat ik d'r geen zin in heb om voor hun fouten te betalen en dat ze me terug kunnen mailen als ze een normale oplossing hebben. Doen ze dat niet, dan geef ik ze negatieve feedback... (is 't enigste wat ik dan nog kan doen :thump_down: )
Laatst gewijzigd door Silverarrow op ma 01 dec 2008 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: Schmidbauer

Bericht door jochen »

mijn 2de pakket in 2weken en alles goed en vlot verlopen :)
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Schmidbauer

Bericht door mercedes fan »

hier een heeeeeel interessant model gezien :think:

maar ik kan hier dus niet met een gerust hart bestellen?
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Schmidbauer

Bericht door alain_1978 »

Ik koop al jaren bij deze internetwinkel op Ebay en ben er zeer tevreden over.
Hoe sneller je het geld overschrijft, hoe sneller ze verzenden.
Ik zet ook altijd in mijn mededeling van de overschrijving de Ebay-objectnummers van de modellen die ik gekocht heb.
Nooit problemen mee gehad.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie