MarcelE36M3 Tekno/WSI Colectie
-
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
MarcelE36M3 Tekno/WSI Colectie
Hallo iedereen,
zal me even voorstellen, heet Marcel en kom uit Maarheeze(bij Eindhoven) en ben 26 jaar. Ben van kleins afaan gek op het merk BMW, en rij er ook een. Een BMW E36 M3 coupe uit 1994. Een grote hobby is samen met andere leden van de BMW club BMW Experience naar meetings te gaan in Nederland,Belgie en Duitsland. We gaan in Mei/Juni weer naar de 1 serie, 3 serie en Z4 fabriek in Regensburg en BMW Welt in Munchen bij hoofdgebouw van BMW, kortom ik ben een BMW freak. Een andere hobby is modelauto's verzamellen. Daar ben ik ook al vanaf kleins afaan mee begonnen,maar die ik toen had zijn helaas gesneuveld omdat ik toen nog te klein was, en ben nu aan het kijken of ik ze opnieuw kan kopen maar dan zijn ze peper duur geworden omdat er nog maar weinig van zijn. Heb er redelijk wat, maar heb al een paar collecties van andere mensen bekeken en daar kan ik nog wat van leren. Er zitten hele mooie tussen. Ik hoop als ik op me zelf woon dat ik ook een kamer kan inrichten voor aleen modelwagens en dat het er net zo uitziet als vele hier op het forum. En dat ik dan meer soorten kan gaan sparen zoals Straatwagens(Exoten),Le Mans,Rally en GT's.
zal me even voorstellen, heet Marcel en kom uit Maarheeze(bij Eindhoven) en ben 26 jaar. Ben van kleins afaan gek op het merk BMW, en rij er ook een. Een BMW E36 M3 coupe uit 1994. Een grote hobby is samen met andere leden van de BMW club BMW Experience naar meetings te gaan in Nederland,Belgie en Duitsland. We gaan in Mei/Juni weer naar de 1 serie, 3 serie en Z4 fabriek in Regensburg en BMW Welt in Munchen bij hoofdgebouw van BMW, kortom ik ben een BMW freak. Een andere hobby is modelauto's verzamellen. Daar ben ik ook al vanaf kleins afaan mee begonnen,maar die ik toen had zijn helaas gesneuveld omdat ik toen nog te klein was, en ben nu aan het kijken of ik ze opnieuw kan kopen maar dan zijn ze peper duur geworden omdat er nog maar weinig van zijn. Heb er redelijk wat, maar heb al een paar collecties van andere mensen bekeken en daar kan ik nog wat van leren. Er zitten hele mooie tussen. Ik hoop als ik op me zelf woon dat ik ook een kamer kan inrichten voor aleen modelwagens en dat het er net zo uitziet als vele hier op het forum. En dat ik dan meer soorten kan gaan sparen zoals Straatwagens(Exoten),Le Mans,Rally en GT's.
Laatst gewijzigd door MarcelBMWM3 op za 18 jun 2011 21:39, 22 keer totaal gewijzigd.
BMW= Freude am Fahren
BMW maakt rijden geweldig
- Tom_Aston-Martin
Re: Nieuw hier en mijn BMW collectie
welkom hier!
Prachtige collectie heb je al!
Super gave BMW's, vooral de M3 E92's vind ik ge-wel-dig

Prachtige collectie heb je al!

- The_shadow
- Schaal: 1:43
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:

- squadraminiatura
Welkom op het forum.
Grandioze collectie om me binnen te komen
Tipje:
Als je jouw foto's in een kleiner formaat (max 800x800) upload wordt het kijken wat makkelijker
Happy collecting
Squadraminiatura
Grandioze collectie om me binnen te komen

Tipje:

Happy collecting
Squadraminiatura

Welkom en mooie bmw's!
Welkom
Echt een prachtige collectie
vooral alle M modellen vind ik te gek
Groet. Bastiaan

Echt een prachtige collectie

Groet. Bastiaan

- Mercedes_Freak
- Contacteer:
welkom !!!
prachtige collectie !!

prachtige collectie !!

- novitec grande punto
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Welkom op het Forum
kan niet wachten om je foto's te kunnen zien (zijn helaas te grrot voor forum)
Ron

kan niet wachten om je foto's te kunnen zien (zijn helaas te grrot voor forum)

Ron

Re: Nieuw hier en mijn BMW collectie nu met foto's
Fantastische collectie.
Bmw is ook mijn favo merk

Bmw is ook mijn favo merk

Wauw, super collectie. Meer van dit is zeker welkom!!!
"Brengt de ochtend avondrood, dan heeft er iemand met je klok gekloot".
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
-----------------------------------------------------------------------
Modellen in aantocht: Range Rover Sport (AutoArt) & Lamborghini Reventon (AutoArt).
Hallo hallo.
Welkom hier.
Mooi Diorama! Paar sinistere BMW's ongeduldig wachtend op een onderhoudsbeurt terwijl andere al onder handen genomen worden(monteurs zijn klaar voor vandaag).
Je zwarte M3 van de 1e reeks vind ik vet en je blauwe M3 vd vorige serie plus je M6!
Groet,
Welkom hier.
Mooi Diorama! Paar sinistere BMW's ongeduldig wachtend op een onderhoudsbeurt terwijl andere al onder handen genomen worden(monteurs zijn klaar voor vandaag).
Je zwarte M3 van de 1e reeks vind ik vet en je blauwe M3 vd vorige serie plus je M6!

Groet,
-
- Contacteer:
Dank julie voor dit leuke onthaal.
BMW= Freude am Fahren
- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Leuke BMW-verzameling. Het zijn de BMW en Ferrariverzamelaars die het meest voorkomen lijkt het wel