Formule 1 2010

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Me verzameling tot nu toe ...

Bericht door Jolly Club »

Dat is natuurlijk onzin Schumi. Ten eerste staat er geen Duitser op die foto, en al zeker geen Schumacher. Bovendien staat Senna er wel op, en dan is het per definitie legendarisch, respectvol, veilig en geniaal ! :angel: Goed om te zien dat de man nog steeds de tongen los maakt, en dat nog wel om zijn acties op de baan, dat zie je immers niet veel meer.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5184
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Me verzameling tot nu toe ...

Bericht door Schumi28 »

Jolly Club schreef:Dat is natuurlijk onzin Schumi. Ten eerste staat er geen Duitser op die foto, en al zeker geen Schumacher. Bovendien staat Senna er wel op, en dan is het per definitie legendarisch, respectvol, veilig en geniaal ! :angel: Goed om te zien dat de man nog steeds de tongen los maakt, en dat nog wel om zijn acties op de baan, dat zie je immers niet veel meer.

:lol:

Ik blijf erbij het was een mooie actie, dat soort acties zie je ook in de VS bij de IRL :thump_up: close racing :thump_up:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2010

Bericht door rsh_scuderia »

Zo, is dat even Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! van Paulus, schandalig, maar dan zal ik mijn post nogmaals, subtiel herhalen;

Knap hoe je vooral het stukje er uit laat van de foto waar er nog 2 meter curbstone ligt en 10 meter grasstrook

Maar objectief en eerlijk dat kan blijkbaar niet.

Kan het nog flauwer ik weer zeker dat jullie dat kunnen!!!


En voor de volgende keer Paulus, als een mening je niet bevalt moet je geen misbruik maken van je moderator recht :thump_down2:
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Formule 1 2010

Bericht door 1:18 24/7 »

Week in week uit zeuren over echte mannen tot echte mannen gevechten en de beentjes voor de vooras, maar als er eindelijk iets semi-spectaculairs gebeurt er schande van roepen! :lol:

Ach ja, hout snijdt het niet, maar het is wél vermakelijk leesvoer...

Goed bezig! :thump_up2: :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Formule 1 2010

Bericht door Driver-X »

Wheelbangen is ok, dat moeten we zelfs meer zien.
Maar met +/- 300 km/u iemand een betonnen muur in drukken is gewoon een laffe actie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Formule 1 2010

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:Agnes Kant : Diep respect voor haar ballen. :worshippy:
Hoe moet ik dat opvatten, Peter :mrgreen: :mrgreen: Tis geen Pitbabe :P
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Peter Parker »

Ik besef het! Dubbelzinnig op te vatten en wie ziet dat.....John!
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Formule 1 2010

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:Ik besef het! Dubbelzinnig op te vatten en wie ziet dat.....John!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tja bij jou weet je nooit wat bij zoiets bedoeld . :doh:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door TestaRossa »

Pirelli is gisteren begonnen met het testwerk. Allereerst de shakedown met de maagdelijk witte Toyota TF109 en uiteraard Heidfeld die deze mooie bolide met verse bandjes de sporen geeft! Ik ruik een schaalmodel........ :lol: :wink:

Ik ga Minichamps maar even mailen denk ik.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door TestaRossa »

Nou, de kogel is door de kerk........Ferrari krijgt dus geen verdere sacties opgelegd vanwege de vermeende teamorders, behalve dan de eerder opgelegde boete van $100.000 en de proceskosten. Als bonus gaat de FIA bekijken of de kennelijk achterhaalde regel aangepast of geschrapt kan worden.
Viel mij nog wel iets op; alle teams waar Alonso heeft gereden, behalve het mooie Minardi, hebben in de tijd dat Alonso daar reed straffen opgelegd gekregen en altijd was Alonso persoonlijk betrokken, vaak wel indirect. Dat terzijde......ben benieuwd wat de FIA voor moois gaat uitspoken met de het betreffende verbod op teamorders.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door 117ayrton »

weg met die regel :thump_down: Het kon ook niet anders dan deze uitspraak want aan het hoofd van De FIA staat de man die team orders bijna heeft uitgevonden ,deed het bij Peugeot bij Ferrari enz en trouwens reeds in de begin jaren van de F1 bestonden team orders .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2010

Bericht door Jolly Club »

Wat een vage insinuatie Testa. :lol:

Nog eentje voor het onderbuikgevoel: hetzelfde geldt voor Schumacher (behalve bij Jordan) :shock: :ja:

...en voor Hamilton :lol:



Is natuurlijk logisch. 9 van de 10 regels in Formule 1 worden ingegeven door prestatieniveau of acties van topteams. Turbo's werden bijvoorbeeld verboden omdat ze te hard gingen, niet omdat een Tyrrelltje niet mee kon komen... In dit soort gevallen hebben we het nagenoeg altijd over acties van topteams, omdat die als geen ander de grenzen van de regels opzoeken, en dus vaker in discutabele situaties terecht komen. En uiteraard zijn daar de rijders van die teams direct bij betrokken, lijkt me. :lol:

Die hele regel over teamorders moet uit de boeken verdwijnen. Het is utopie te geloven dat dit te verbieden is. Ferrari heeft zichzelf uiterst onhandig in deze positie gebracht, maar als de FIA aan het verbod vasthoudt zal een dergelijk team gewoon in de briefing voor de wedstrijd dergelijke scenario's (en vereiste vervolgacties) doorspreken, en krijgen de racefans dus toneelstukjes voorgeschoteld. Dan zie of hoor ik een teamorder liever luid en duidelijk uit mijn flatscreen schallen, een beetje autosportliefhebber snapt immers best wat er gebeurt en waarom. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Formule 1 2010

Bericht door St. Paul »

Misschien zou het ook niet strafbaar gesteld moeten worden dat informatie, die werknemers van het ene team vrijwillig bij een ander team afleveren, doorgenomen wordt. Het is namelijk ook heel normaal dat men werknemers en rijders van andere teams overneemt en die nemen ook zat kennis en informatie mee, een beetje autosportliefhebber snapt dat immers best. Sommige teams hebben zo een kampioenschapsteam gekocht.

Regels zijn regels. Je houdt je aan allemaal of je houdt je nergens aan. En als men zich er aan houdt moet je niet zo stom zijn ze zo overduidelijk te breken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Formule 1 2010

Bericht door Peter Parker »

Ik ben geen voorstander van teamorders. Het maakt de boel zo kunstmatig. Het is de dood in de pot. Net als in de wielrennerij. Het zijn allemaal afspraken en de echte sport gaat ten onder. Maar het is niet tegen te houden en dat is helaas zo. Voor mij is het de beste en snelste die wint en niet degene die vooraf mocht winnen. Daarom vind ik het erg leuk dat Webber, Vettel aftroeft. Dat Schumacher niet van zijn team maatje kan winnen.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2010

Bericht door rsh_scuderia »

Peter Parker schreef:Ik ben geen voorstander van teamorders. Het maakt de boel zo kunstmatig. Het is de dood in de pot. Net als in de wielrennerij. Het zijn allemaal afspraken en de echte sport gaat ten onder. Maar het is niet tegen te houden en dat is helaas zo. Voor mij is het de beste en snelste die wint en niet degene die vooraf mocht winnen. Daarom vind ik het erg leuk dat Webber, Vettel aftroeft. Dat Schumacher niet van zijn team maatje kan winnen.
Dat laatste heeft gewoon te maken met kwaliteit. Met terugwerkende kracht toont hij nu aan dat Irvine en Rubens hetzelfde niveau hadden blijkbaar :D

Formule 1 heeft al lange tijd niets meer te maken met sport. Sport betekend risico' s nemen, hart en ziel ergens in leggen, jezelf tot het uiterste drijven.
Formule 1 heeft daar al lange tijd niets meer mee van doen. Wat rest zijn soms gave races op echte banen zoals Spa. Het geluid en de luchtverplaatsing van de versnellingsbakken. That is it :thump_up:
Plaats reactie