1/18 & 1/24 Diorama's
-
1/18 & 1/24 Diorama's
Hello,
In het vorige forum is er worden gesproken over 1:18 diorama's, waarbij 2 adressen werden vermeld. Eentje was uit Nederland. Ik heb daar een Diorama besteld, maar tot op heden niets meer vernomen van deze zaak.
Ondertussen was mijn computer vastgelopen en heb ik formaatje-C moeten uitvoeren.
Ondertussen was ook het vorige forum "ontploft" en zodoende heb ik geen E-mail meer van deze zaak uit Nederland. De naam is mij ook ontgaan.
Wie kan zich nog deze naam herinneren.
Andere website adressen waar 1/18 Diorama's verkrijgbaar zijn, zijn natuurlijk ook welkom.
In het vorige forum is er worden gesproken over 1:18 diorama's, waarbij 2 adressen werden vermeld. Eentje was uit Nederland. Ik heb daar een Diorama besteld, maar tot op heden niets meer vernomen van deze zaak.
Ondertussen was mijn computer vastgelopen en heb ik formaatje-C moeten uitvoeren.
Ondertussen was ook het vorige forum "ontploft" en zodoende heb ik geen E-mail meer van deze zaak uit Nederland. De naam is mij ook ontgaan.
Wie kan zich nog deze naam herinneren.
Andere website adressen waar 1/18 Diorama's verkrijgbaar zijn, zijn natuurlijk ook welkom.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hier nog even een paar hele mooie diorama's
, maar vergeet je salaris niet mee te nemen.
http://cgi6.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=14101956&include=0&since=-1&sort=3&rows=50

http://cgi6.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=14101956&include=0&since=-1&sort=3&rows=50
-
Het idee is mooi hoe ze gemaakt zijn, maar alleen te "druk" op elkaar alles. Had alles iets verder uit elkaar gemogen, maar dat zal bewust gedaan zijn om het niet nog groter te maken. In een standaard vitrinekast zal zoiets wel niet juist passen. Voor het vele handwerk, wat hier aan verricht is, zijn de prijzen volgens mij schappelijk. Begin er maar eens aan en probeer de materialen ervoor maar eens bij elkaar te krijgen. Wel de verzendkosten van $65 tot $85 vind ik vrij hoog.
Waarschijnlijk ken je ze al, maar Exoto heeft ook 1:18 diorama's. Of zou je die zo niet noemen? Het is niet meer dan een bocht met curbstones.
Overigens onderstreep ik de ervaringen met Armand. Alleen BBR klanten tellen. Ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje over losse Bburago F40 velgen. En die vraag heb ik bijna 14 jaar geleden gesteld...
Overigens onderstreep ik de ervaringen met Armand. Alleen BBR klanten tellen. Ik zit nog steeds te wachten op een telefoontje over losse Bburago F40 velgen. En die vraag heb ik bijna 14 jaar geleden gesteld...
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Op onderstaande link staan enkele dioramas in 1/18
Echt heel mooi gemaakt, let maar op de details, doorgaan naar highlights
http://www.sammlermodell.de/new_shop/index.php3

Echt heel mooi gemaakt, let maar op de details, doorgaan naar highlights
http://www.sammlermodell.de/new_shop/index.php3

-
Bigodino schreef:
Ja, deze 1/18 diorama's van Exoto ken ik. Deze zijn ook mooi, maar te modern voor mijn collectie en ik zoek zoiets als onderstaand staat afgebeeld uit de 50er en 60er jaren.

Waarschijnlijk ken je ze al, maar Exoto heeft ook 1:18 diorama's. Of zou je die zo niet noemen? Het is niet meer dan een bocht met curbstones.
Ja, deze 1/18 diorama's van Exoto ken ik. Deze zijn ook mooi, maar te modern voor mijn collectie en ik zoek zoiets als onderstaand staat afgebeeld uit de 50er en 60er jaren.

- droomautoos
- Contacteer:
-
Volgens mij hebben die zoiets niet. Het afgebeelde Le Mans diorama is van de firma "L'Eau Rouge" en ik heb zo'n diorama in Oktober 2003 al besteld bij De Roos Autominiaturen in Nederland. In December nog eens een herinnering gestuurd van de bestelling, maar volgens hun liep het niet zo vlotjes met deze firma L'Eau Rouge.
Volgende week nogmaals een mailtje sturen, anders neem ik rechtstreeks kontakt op met deze firma uit België.[/quote]
Volgende week nogmaals een mailtje sturen, anders neem ik rechtstreeks kontakt op met deze firma uit België.[/quote]