Big Scale Models

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Plaats reactie
BIG SCALE MODELS
Schaal: 1:6

Big Scale Models

Bericht door BIG SCALE MODELS »

Hallo beste vrienden in de modelbouw van hoofdzakelijk Politie Voertuigen, ik ben er ook zo een maar dan in Nederland en, ook alleen maar bezig met het ombouwen van bestaande modellen in de schaal 1/5 1/6, allemaal grote modellen dus,vooral de grote RC Hummers va 70 cm zijn geweldig om om te bouwen tot een Poltie voertuig, ik bouw daarnaast ook boten, vrachtwagens ,helicopters , vliegtuigen en je kunt het zo gek niet bedenken in maten van wel een meter groot.
Ik koop vaak ook op rommelmarkten e.d dit soor modellen, allemaal worden ze ontdaan van eventuele stickers en afgeslepen met fijn slijppapier tot ze helemaal dof zijn, daarna in de primer en dan 3/4 lagen hoogglans wit, 2 maanden drogen en dan voorzien van alle letterrs en stryping.

Ik ben alleen ook opzoek naar goede flitsbalken voor ale modellen, ook in grotere maten, wie kan mij vertellen waar deze bij jullie in Belgie te koop zijn, ik hoor het graag.

Ik zal binnenkort een paar foto,s van wat miniaturen op de site zetten.

Ik hoop dat er een reactie komt op mijn mail, Groeten van Ronald uit Zoetermeer / "Politie Haaglanden" Den Haag / Nederland
Porsche

Re: BIG SCALE MODELS

Bericht door Porsche »

Ik ben alleen ook opzoek naar goede flitsbalken voor ale modellen, ook in grotere maten, wie kan mij vertellen waar deze bij jullie in Belgie te koop zijn, ik hoor het graag
:doh: Wij hebben hier het neusje van de zalm in België
Wij hebben hier zelfs Japanse agenten die we in de bomen hangen met flitsers :dance:
Tot KIJK UIT :zwaai:
Nelis
Schaal: 1:18

Bericht door Nelis »

Welkom op het forum!

Ik ben benieuwd naar de foto's! :wink:
Straetos
Schaal: 1:18

Bericht door Straetos »

Welkom hier!
Dat is nogeens een aparte schaal!
Lijkt me gaaf om te zien hoe de modellen op- en omgebouwd worden dus foto's van het hele proces, laat maar komen!!
Wild wild horses couldn't drag me away
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

Welkom op het forum.
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Mr_B3070

Re: Big Scale Models

Bericht door Mr_B3070 »

Foto's foto's

Ben ook zeer benieuwd.
naar goede flitsbalken voor ale modellen
Nu de bewoording is me wel een beetje vreemd... Flitsbakken ??? wat bedoel je hier juist mee ?
Zoetermeer / "Politie Haaglanden" Den Haag / Nederland
Altijd tof om een Nederlandse collega te ontmoeten !!

Gegroet
Mr_B3070
Plaats reactie