Decals Mclaren F1 GTR van HPI ?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Decals Mclaren F1 GTR van HPI ?

Bericht door alain_1978 »

Dit modelletje is afgelopen week aangekomen. Een heel mooi model van de mclaren F1 GTR die geracet heeft op Suzuka in 1998.
Ik was er heel blij mee tot ik ontdekte dat de Davidoff-decals er niet apart mee bijzitten. Blijkbaar voegt HPI de decals met tabaksreclame
en ook alcoholreclame heb ik nog ontdekt er niet bij zoals bv Minichamps dat wel doet.
Dit model is dus voor mij maar amper de helft meer waard. Het is gewoon niet af en het is geen zicht ook niet. Al een geluk dat het een promotie was bij Modelissimo.
Voor mij is dit het meest teleurstellende miniatuur in jaren. Ik heb al eens rondgekeken op het internet maar kan er niet echt decals van vinden :(
De decals dat je tegenkomt is voor de F1 GTR die in 1995 op Suzuka gereden heeft maar deze heb ik van IXO zoals je hieronder kunt zien en daar staan de decals er gewoon op.
Als er iemand weet waar ik de decals kan vinden, mag je het me altijd laten weten.

Afbeelding

Afbeelding

Hieronder een foto van de IXO die wel decals heeft.

Afbeelding
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Decals Mclaren F1 GTR van HPI ?

Bericht door Markopolo »

Dan zou ik maar niet teveel van dit soort livery modelletjes kopen, zijn er nog veeeeeel meer die die decals niet hebben.

Maare.....

http://www.ebay.nl/itm/1-43-HPI-Decal-f ... 5d3236afc9

:thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Decals Mclaren F1 GTR van HPI ?

Bericht door alain_1978 »

Ja, het is de eerst maal dat ik dit voorheb. Ik ga er in het vervolg nog beter op letten.
Ik was er echt van overtiugd dat HPI de decals er wel apart zou bijdoen. In het vervolg dus eerst maar navragen.
Bedankt voor de tip Markopolo. Ik heb me al meteen een setje aangekocht :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Plaats reactie