Recensie Autoart mini cooper s in British car!

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Recensie Autoart mini cooper s in British car!

Bericht door kwiebje »

In het magazine British car van de maand november 2004 staat een recentie over de Mini Cooper S met option pack (italian job). Deze wilde ik jullie niet onthouden.

De 100ste mini

Je hebt van die modelauto's waar de modelautomakers zich massaal opstorten. Hoe dat komt? Het kan zijn dat het origineel erg aanspreekt. Want uit commercieel opzicht is het niet handig om allemaal hetzelfde ding te maken. Zo zijn er inmiddels modellen van de New Mini in alle schalen, zowel op afstand bestuurbaar, statische modellen als kits. Aan u de keus. Autoart maakt inmiddels ook een aantal varianten. Een van de laatste is een rijkelijk uitgerustte Mini Cooper. Indrukwekkend met spoilers en nieuwe wielen. Autoart behoeft geen aanbeveling, details kloppen en de lak is van onverdachte kwaliteit. Maar dit alles heeft een prijs, rond de 70 euro. Dat is niet weinig, maar deze mini is het zeker waard.

Afbeelding

British car heeft samengewerkt met Tom's Modelauto's.
Afbeelding
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Het blijft een grappig ding... maar goed ook dat bmw zich ermee heeft bemoeit...

De eerste Mini's kosten vroeger nieuw omgerekend 700 euro...
Ik zie de oude type hier nog vrij vaak... toch schrikken dat zo'n klein ding nog best snel kan zijn... :thump_up:
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Bericht door Marc »

De Mini wordt opckers zeer snel in mijn collectie opgenomen, zowel dit rode model als de grijze Cooper S, wil ze alleen nog wel eerst ff in het echt zien, zag op internet dat de gewone Cooper S oranje voorknipperlichten had, dat ziet er natuurlijk niet uit! ;) dat heeft de echte namelijk ook niet.

Enne Mini snel? ik rij regelmatig in een Cooper S 1:1 (van mijn stiefmoeder) en dat is echt een duivel op wielen! Regelmatig de 200+ grens gehaald op de autobahn! ;)
Gesloten