deathracer-Ford mustang revell 1/24 afgewerkt!!!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

deathracer-Ford mustang revell 1/24 afgewerkt!!!

Bericht door Doomrider »

Goeie dag iedereen.
Reeds geruime tijd bekijk ik de topics via google en besloot om lid te worden.
Ook Jaap's werk hier zag ik met veel genot en heb dus ook mijn versie van deze wagen.Daarom na overleg met het forum beheer krijg ik de kans jullie dit te tonen.Ik mag hopen dat het jullie bevalt,ook al ben ik reeds heel wat gevorderd in deze bouw.Het gaat hier om de 2006 versie van de shelbyGT.
Deze bouw ik hier dus om naar de death race 2008 versie.

Om duidelijk te zijn even toelichten wat er gaat gebeuren:
Bekleden van de body met styreen sheet.
velgen ontdoen van hun chroomlaag en interieur aanpassen.
rolkooi maken en bumpers aanpassen.
Deuren losmaken en beweegbaar maken(suicide doors)
Bepantseren van de gehele wagen met styreen sheet.
En dan uiteraard verven,na het plamuren en schuren.


Om te beginnen eerst de boxart zoals het hoort uiteraard ;).
Afbeelding
zoals je kan zien een revell kit he:)
Afbeelding
een beetje de inhoud tonen
Afbeelding
de decals vind ik echt het einde.Toch deze worden hierin niet gebruikt
Afbeelding
De body er van
Afbeelding

Afbeelding
enkele metalen onderdeeltjes en dan tot slot de banden.
Afbeelding

Afbeelding
Om te beginnen sneed ik de deuren uit en kleefde ik reeds al wat styreen achteraan waar de bank normaal zit.
Ook het dashboard zit op zn plaats al.
Afbeelding
Je ziet dat de styreen plaat gebogen staat,doe je best met heel warm water hoor.Later in dit topic word daar een deel van verwijderd,maar dat doet nog niks terzake he.
Afbeelding
Enkele beelden van de uitgenseden deuren.
Afbeelding

Afbeelding
Hier zie je reeds al een gedeelte van de hand gemaakte rolkooi.Ook dat werd vervaardigt uit styreen van de kit zelf.
Afbeelding
Ik geloof dat dit goed zit ;)
Afbeelding
Tjah ik ben redelijk handig in het scratchen dus de rolkooi kan geen probleem zijn.
Afbeelding
Ja hoor dat loopt vlot,het was meten en aanpassen dus dat wil zeggen elke zijde is identiek.
Afbeelding
Wat je hier ziet is een van de stomste fouten die ik als scratcher ooit maakte,hier maakte ik gebruik van de scharnierdelen van een Porsche.
Had ik nooit mogen doen,waarom?? kan ik je zo meteen zeggen lol.
Afbeelding
Zoals je ziet werd het systeem ingekapseld....Fout dus!Ook de onderdelen waren een grote fout.Ik vervolg zo snel mogelijk met de vernieuwde versie.
Maar eerst de opbouw verder laten zien he;)
Afbeelding
Om het snel even duidelijk te maken....bekijk de bevestigingspunten aan de binnenzijde van de deur!! Lijkt nergens op ook he.
Afbeelding
Op zich werkt het systeem werkelijk heel vlot en hing de deur niet naar beneden door gewicht.Maar het zag er nie uit dus weg die handel :drool:
Afbeelding
Om het wat te laten vlotten toon ik reeds het begin van de armouring plates.
Afbeelding
Het is duidelijk dat dit nog niet goed zat,ook aan de drivers seat zag je vrijwel onmiddellijk da het fout zat.Ook dat werd veranderd.
Afbeelding
Het rechthoekige openingetje werd reeds voorzien van een kadertje,de andere zijde moest nog worden aangepakt.
Afbeelding
Hie het resultaat na het herbouwen van deze zijde.
Afbeelding
Ook was ik zo dom de originele lichtbak te gebruiken en verzaagde deze om die wat te laten korten,totaal fout dus he.
Afbeelding
Zo zag het eruit na het plaatsen van deze lichtbak en de daarboven horende zogenaamde stalen platen.Je kan zien dat de afstanden naar de beide flanken helemaal niet klopten.
Afbeelding
Ook de bumper bekleding was goed gelukt ,toch wat het niet naar mijn zin dus ook dat werd helemaal herbegonnen.
Afbeelding
Om alles even te laten bezinken besloot ik dus aan de achterzijde wat te gaan werken.De rooster werd geplaatst en dat liep vlot.
Je kan uiteraard zien dat alles manueel werd gesneden,maar daar doe ik het ook voor.
Afbeelding
Op het dak werden ook reeds strips styreen gelijmd.
Afbeelding
De lichtbak en de bumper acheraan werden eruit gezaagt(eindelijk es wat dat juist is).
Afbeelding
De beginselen van de nieuwe voor bumper zijn een feit.
Ook de originele motorkap werd herbruikt,want in het begin had ik deze opzij gelegt en kleefde ik de neus dicht met een styk sheet.
Laatst gewijzigd door Doomrider op vr 22 mar 2013 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Afbeelding
Dit was de juiste keuze om de boven opbouw juist te kunnen uitvoeren.
Afbeelding
Dit is wat ik tot op heden bereikt heb zo ongeveer,tenminste het rechtzetten van fouten dus.
We gaan verder in wat ik reeds heb gedaan deze week al en wat ik vandaag dan ook al deed
Afbeelding
De vernieuwde versie van de neus en bumper met zoals je kan zien de contouren van de originele motorkap erboven ;)
Afbeelding
Ook aan de flanken achteraan wat gedaan deze week,nee ik hou niet zo van machinaal werk dus ook hier weer met de vrije hand gesneden.
Afbeelding
Het lijkt momenteel allemaal wat grof en ruw maar voor het in de verf gaat word alles netjes tot in de puntjes afgewerkt hoor.
Afbeelding
Zo..dan nu de vergelijking he mensen,welke vinden jullie de beste ? de eerste of de nieuwe versie ;)

Ik denk zo dat ik zelf wel de nieuwe versie het beste vind want het toont niet alleen mooier het zit ook nergens in de weg.
Zo ik ga eerst wat beeldmateriaal maken en zet dit er dan ook weer bij he:)
Tot volgende opdate mensen. :D
Edit:
Zoals ik beloofde nog wat beeldmateriaal he,je ziet hier onder de nieuwe scharnier die ik maakte,daarom dat ik fijne sleufjes zaagde in de aangrenzende wand.
Op die manier kan ik de deur netjes laten opengaan zonder enige vorm van hinder.
Afbeelding
Je ziet meteen ook de gevorderde werken die ik al deed zoals het aanbrengen van een luchthapper bovenop het dak.De downforce wing en de plaatjes op de
achterste flankraampjes.Ook hier weer alles manueel gesneden.
Afbeelding
Naar mijn bescheiden mening ziet dit er best wel goed uit in zijn ruwe vormen.
Afbeelding
Zo je ziet duidelijk dat deze goed en ja helemaal open kan he.
Afbeelding
En hier dan het bewijs van de nieuwe scharniertjes.
Afbeelding
Ook de neus werd es goed aangepakt,wat plaatjes gelijmd en zo eh.
Afbeelding
Mag ik zeggen dat dit meer de waarheid toont dan de eerste versie lollol :mrgreen:
Afbeelding
De nieuwe metertjes op hun plaats
Afbeelding
Nog heel wat schuurwerk voor de boeg he :roll:
Afbeelding
Deuren bepantserd,raamlijstjes gesneden; er rond gekleefd en de bij horende dwarse balkjes erop gelijmd zodat de vorm vanzelf op zijn plaats blijft zitten.
Afbeelding
Ik had bij toeval nog een oude garage kit liggen op 1/24 en dus daar maak ik gretig gebruik van ook he zoals je kan zien,inderdaad je ziet op de achtergrond
ejectionseats staan dat klopt.
Afbeelding
Ook deze zijn hand gesneden en vervaardigt met sheet.De bekleding is anti statische mouse van een moederbord die ik plat walste met een metalen rolletje.
Vastgelijmd met witte houtlijm!!
Afbeelding
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Afbeelding
Moeilijk was dit echt niet,gelukkig ken ik een vriend die niks anders bouwt dan militaire vliegtuigen .De man voorzag me dan ook voor wat referentie he.
Afbeelding
Snel een teasertje,de "tombstone" zoals deze werd geheten is bijna klaar pas van deze nacht .Zometeen nog de ruwe afgewerkte versie ervan.
Afbeelding
Een beetje bewerkt met het zaagje zodat de snijbrander sporen erin staan he :lol:
Afbeelding
Elke laag bestaat uit twee lagen 0.75 mm dik styreen.Het samen lijmen was dood simpel,het plaatsen van de aangrenzende delen ging erg vlot en zonder horten of stoten,ik gebruikte hierbij enkel lijm van revell hoor.
Afbeelding

Afbeelding
Deze beelden zijn zopas gemaakt,dus dat werd weer effe nachtwerk he lol
Afbeelding
Uiteraard is dit allemaal de ruwe versie nog he,het schuren komt snel genoeg aan bod.
Afbeelding
Er werd wel al wat geplamuurd,morgen schuur ik al een beetje he.
Afbeelding
En dan de laatste tombstone foto voor vandaag,dus nu over naar het overige van vandaag :drool:
Afbeelding
Vandaag deed ik ook de binnen ringen waar de koplampen in moesten,de afgeschuinde styreen delen onder de bumper deed ik ook al.
Ook de hang beugel waar de bewapening in komt staat er reeds met de nodige gaatjes al voorzien voor boutjes.
Afbeelding
Hier zie je vooraan de sleuf die ik nog diende te maken ,ging erg vlot want heb er goed tooltje voor...neej geen dremel mensen :wink:
Afbeelding
Het is heel goed verlopen vandaag en ben dan ook erg tevreden,uiteraard is alles nog in ruwe afwerking maar dat is dan ook zo bedoeld.
De uiteindelijke fijnafwerking komt enkele dagen voor het spuiten en verweren.
Afbeelding
De smalle gleufjes aan elke flank waar de verlichting zat werd eerst voor geboord met een drilletje van 1mm diameter.Daarna een stalen latje erop gelegt en met een exacto eruit gesneden.Het moet niet erg glad staan want het is ook hier weer zogenaamd snijwerk van een vlamboog snijder he.
Zo dat is het tot nu toe,ik hoop jullie op deze manier te hebben vermaakt,Tot de volgende update dan he ! Doei. :thump_up:
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door NickW »

Ziet er al goed uit! Duidelijke foto's en ook mooi veel! :thump_up:
Kan niet wachten tot hij af is! :D Ik ga hem volgen!!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

NickW schreef:Ziet er al goed uit! Duidelijke foto's en ook mooi veel! :thump_up:
Kan niet wachten tot hij af is! :D Ik ga hem volgen!!
Hey hallo zeg,ja dank je wel ik doe wat ik kan he.De foto's ja die vallen best mee denk ik zo,hoewel mijn camera al redelijk oud is doet ie het best nog goed ook he.Momenteel bezig de "tombstone" aan te passen zodat de verhoudingen in hoogte en zo netjes uitkomen.
Dank je wel voor je reactie :lol:
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Vandaag wat zitten dry fitten met de tombstone erop,dat gaf volgende resultaten.
Afbeelding
Gewoon er es boven op gezet om eenidee te krijgen he
Afbeelding
Ik geloof dat dit de goede kant uitgaat.
Afbeelding
er es over geschoven zodat de positie goed kan worden bepaald en indien nodig worden bij gewerkt he.
Afbeelding
En dan uiteindelijk met een wiel erbij,dat ziet er naar mijn idee veel belovend uit.Kom ik dus tot het besluit....zo verder werken en gewoon deze afwerken zoals ie nu is.Zo en nu doe ik wat aan het interieur verder want ook dat wil ik wat meer detail geven,uiteraard kan ik nooit alles erin zetten wat er in de echte zit ,dat is onbegonnen werk.Maar de meest zichtbare items kan ik wel gaan doen he.
Tot de volgende update weer.
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door zipperscales »

Deze is net als die van Jaap ook zeer de moeite waard om te volgen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

zipperscales schreef:Deze is net als die van Jaap ook zeer de moeite waard om te volgen.
Inderdaad,met het enige verschil dat deze van mij enkel plastiek is he;)
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Zo mensen.Het is weer een nieuwe dag en dus weer wat beeldmateriaal ook beschikbaar,vandaag deed ik wat koppelingen en andere kleinigheden.
Zoals het namaken van de cobra kop die op de gearshift moet staan.Beetje zwart sprue gesmolten en plat geknepen met een fijne tang.Op die manier kwam ik zo ongeveer aan de gewenste vorm he.Verder deed ik wat detailering voorin,aan het stuur de knop voor NOS en een besturingseenheid om de bewapening af te stellen bij wijze van spreken,ook dar worden wat kabeltjes voorzien,veel meer zal er ook niet komen want anders word het te druk bij wijze van spreken.
Afbeelding
Hier zie je de NOS bediening aan het stuur en ook de koppelingen aan de NOS keteltjes.
Afbeelding
Dit ging erg vlot daar ik nog wat over had he van de oude garage kit.
Afbeelding
Hier even duidelijk de bedieningsknop aan het stuur met bijhorend kabeltje.Het zwarte ronde ding er net achter is bedoeld om ook iets te laten bedienen.
Maar wat zoek ik vandaag nog uit via youtube want daar zie je zeer goede details als je de video's bekijkt van de verzamelaar die een van de vele op voorhand gemaakte inval modellen aankocht.
Afbeelding
als ik dit zo bekijkt valt het best mee om details toe te voegen,hoewel het allemaal heel klein is.
Afbeelding
En hier heb je dan de zelfgemaakte cobra kop zoals ik al zei.
Afbeelding
Voor sommigen zal de vorm niet voldoende zijn maar voor mij dus wel en dat is het voornaamste denk ik zo.Eenmaal in de verf word het zicht ook helemaal anders.Zo en nu doe ik weer lekker verder.Tot volgende update weer.
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door bobbob »

Mooi hoor! Flink veel werk nog, alleen al aan de buitenkant :mrgreen: :thump_up:
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Hallo het is reeds zondag avond en de werkweek zit eraan te komen,daarom snel nog wat gedaan aan deze wagen he.
Er zijn kleine veranderingen gebeurd aan de auto,wel langs de buitenzijde deze keer.Er werden al gaatjes geboord om later daar dan pennetjes in te kleven die als boutjes zullen fungeren.
Afbeelding
Met een zeer dun koperdraadje ga ik de ringetjes simuleren die men gebruikt om snel de motorkap te kunnen verwijderen,hoe ze heten weet ik niet maar ik zou zeggen kijk en bewonder.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb speciaal heel kleine speldjes opgespaard voor deze wagen,en ga deze ervoor gaan gebruiken om de gaatjes ermee te voorzien.
Afbeelding

Afbeelding
Ook reed de spiegels klaar gestoomd
Afbeelding

Afbeelding
je ziet zo wat ik deed want het zijn de spiegels uit de kit!
Afbeelding
Linker is origineel uit de kit rechts is bewerkt
Afbeelding
Het verschil is duidelijk denk ik
Afbeelding
Lang duurde het niet maar zo klein allemaal he
Afbeelding
En ja hoor ook aan het interieur is wat veranderd he.Kijk de rij met knopjes!
De metertjes zijn ondertussen ook aangepast en zijn netjes recht gesneden nu.Ook aan de passagierszijde is een item bij gekomen.
Afbeelding
De met koperdraad gewikkelde ring is ook hand gemaakt.
Afbeelding
Hier even duidelijk de recht gesneden metertjes.
Afbeelding
Het bedienings kistje aan deze zijde werd vandaag afgewerkt.Ook op de handrem zie je enkele knopjes erbij.
Afbeelding
Nou ik ben alvast tevreden hoor met wat ik heb bereikt zover.
Afbeelding
Nog even de metertjes tonen ;)µNu ben ik bezig met te bedenken wat ik nog kan doen aan detail aanbrengen,maar ik begin te geloven dat het zowat alles zal zijn in het interieur anders word het te druk en onoverzichtelijk he.Zo... en nu weer aan het werk.Tot de volgende update dan weer :p
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Jaap »

Ziet er mooi uit hoor :worshippy:
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Dank je wel Jaap,waardeer ik ten zeerste.
Vandaag was ik in de weer met rond styreen en besloot dus te beginnen aan de twee M134 miniguns he.
Een ervan is klaar en kan in principe worden geplaatst.Toch wacht ik hiermee tot de tweede ook af is.Ik heb wel al wat beelden klaar voor jullie.
Afbeelding
Ook hier weer alles hand gemaakt hoor.Boortje van 0.75mm voor de loopjes.1mm dk styreen om de loopklemmen(schijfjes) te maken.Ook weer andere dikte erbij gehaald,4mm diameter om de drukkamer of wat het ook is te vervaardigen.
Afbeelding
Ook het draagbeugeltje zit er reeds op
Afbeelding
even op andere manier gezet.Kwestie van elk detail te zien he.
Afbeelding
Ik denk dat ik redelijk goed zit met deze,dus de tweede word net zo uiteraard.
Afbeelding
Even de sigaretten aansteker erbij om je de werkelijke omvang te kunnen laten zien.
Afbeelding
Om dan tot slot te tonen welke tools ik hanteer bij modelbouw.Zo dat is het voor vandaag,dus weer aan de slag en tot de volgende fotosessie weer lol.
Edit:
we zijn reeds enkele dagen verder en heb de guns korter gemaakt want deze waren echt wel wat lang.
Afbeelding
dat lijkt er meer op he.
Afbeelding
Ja hoor u ziet het goed,de body is reeds in de verf.
Zo meteen de rest.
Afbeelding

Afbeelding
De tombstone is de moeilijkste om doen gezoen de kleurnuances die erin zitten.
Afbeelding
De rode lijnen dat ging best vlot,uiteraard ook vrij onmiddellijk een wash erover gedaan he.
Afbeelding
De flankjes werden met de vrije hand gedaan omdat er geen decals voor bestaan he.
Afbeelding
Ik vind het goed geslaagd.
Afbeelding
Stilaan komen we dr wel he.
Afbeelding

Afbeelding
de wit achtige aansag is met humbrol 43 gedaan;grijs dus en methode drybrush.
Afbeelding
Verder was het echt een leuke ervaring weer he.
Afbeelding
Ook het interieur is al kaar op de nostanks na.
Afbeelding
Ejection seats zitten op hun plaats en geverfd.
Afbeelding
Ook hier uiteraard verweerd he
Afbeelding
nog de zij langs dwars liggende versteviging erin en klaar.
Deze doe ik zo als de verf droog is hier.nu eerst wat aan het chassis werken.Tot volgende update weer.
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Hallo;we komen zo silletjes aan de eindstreep he.
Nog enkele beelden van de vorderingen dus.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
de zij kanten zijn ook reeds voorzien van stootbuizen.
Afbeelding
ook de onderzijde is onder handen genomen.
Afbeelding
hier en daar wat roest tonen gegeven.
Afbeelding
Ook de tanks zijn klaar en voorzien van hun tubes.
zoals jullie zien ook de wielen er reeds onder gezet he.
Het is nu een kwestie van de beglazing te doen en dan kan het model in de transparante matte vernis.Hier en dar zelfs half glanzend ook.
Een maal dat is gedaan word de bewapening bevestigt en kan de hele wagen in elkaar worden gezet.Deze zal blijvend kunnen worden geopend.
De body kan blijvend worden afgenomen om het allemaal te tonen.Als alles erop en erin zit kan ik zeggen,ja die is klaar he.
Zo ik ga weer wat aan het werk.Tot de volgende update.

Edit:
De bewapening is zo goed als klaar voor montage,toch wacht ik nog even want ik ben bezig de body te voorzien van kogel inslag sporen.
Dat vraagt uiteraard tijd en juistheid(zo goed mogelijk).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik deed mijn best om het zo getrouw mogelijk te bouwen en denk dat ik dr redelijk goed ben in geslaagd ook.
Zo en nu weer wat werken aan de body,daarna volgt het inzetten van raampjes he.Ook de overige werkjes zoals het verven aan de binnenzijde van de body word gewerkt.Tot volgende update weer mensen :)

Edit:

Hallo;we zijn enkele dagen verder weer en hebben wat verder kunnen den aan de body.
Daarom enkele beelden weer he :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb de kogel inslagen gezet en gepunt met zilverkleur.
Afbeelding

Afbeelding
Erg moeilijk is dit niet natuurlijk,maar ik wil het welzo realistisch mogelijk hebben.
Ook de tombstone heb ik wat meer kleur effect gegeven.k ben aan de laatste fase gekomen en dan is de auto klaar.
Later deze komende week zien jullie de eind foto's ;)
Tot de laatste update dan he :p
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Gebruikersavatar
Doomrider
Berichten: 29
Lid geworden op: za 16 mar 2013 14:36
Schaal: 1:24
Locatie: Gent Belgie
Contacteer:

Re: nog een deathracer-Ford mustang revell 1/24

Bericht door Doomrider »

Mijn excuus voor het lange wegblijven,zwaar ziek geweest en jah dan heb je geen fut he om verder te bouwen.
Zoals belooft zal ik de eind foto's zetten in de komende week van dit project.Ik was helaas niet in staat deze te plaatsen.
Greeting van Doomrider
Afbeelding
Plaats reactie