Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw klaar!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw klaar!

Bericht door LorenzoGrootveld »

Hallo allemaal!

Ik ben de afgelopen paar weken bezig geweest met 2 auto's tegelijk van kleur te veranderen. De Mercedes is er een van ik had op internet gezien dat er ook een model van norev is in die kleur vond het hem ook mooi staan met de beige bekleding dus die besloot ik na te maken. Er zat ook een soort van luchtbel in het staal dus er zat een bobbeltje in de lak dat dacht ik eerst maar na het verwijderen van de lak zat het toch op de auto zelf maar nu na het spuiten is er niks meer van te zien :) ik ben zeer blij met het eind resultaat. Hier komen de foto's allemaal tegelijk van het hele project.[img][IMG]http://i1267.photobucket.com/albums/jj555/LorenzoGrootveld/IMG_0152_zps4915fb92.jpg[/img][/img]. als het goed is komen jullie op mijn photobucket en kunnen jullie de rest van de foto's ook zien van het project. En wat audi's die er nog op staan. als jullie de rest van de foto's niet kunnen zien meld het dan even en dan upload ik de rest een voor een. Hierna komen de foto's van de viper waar ik nu mee verder ga. ik verklap alvast wat de kleuren gaan worden de auto word zilver en de strepen blauw.

Greetz,
Lorenzo
Laatst gewijzigd door LorenzoGrootveld op do 25 jul 2013 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

[img]ttp://i1267.photobucket.com/albums/jj555/LorenzoGrootveld/IMG_0149_zps23f8f64e.jpg[/img] Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
Hier nog de foto's van mijn project apart
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door NickW »

Ziet er veel mooier uit zo in het rood met dat beige interieur! :cool:
Erg mooi, ik ben benieuwd hoe de viper eruit komt te zien!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

reacties zijn toegestaan hoor ?
Gebruikersavatar
NickW
Berichten: 662
Lid geworden op: wo 11 jul 2012 11:50
Schaal: 1:18
Locatie: Volkel

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door NickW »

LorenzoGrootveld schreef:reacties zijn toegestaan hoor ?
Niks persoonlijks lijkt me, maar de laatste tijd zijn de reacties erg laag. Er wordt over het algemeen niet meer veel gereageerd.
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door LorenzoGrootveld »

ooh oké dat is jammer ik zat te kijken 70 keer bekeken en nog maar 1 reactie
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Mercedes 300sl bburago zilver naar rood ombouw

Bericht door bobbob »

Netjes gedaan!
Reactie hoeveelheid is inderdaad niet heel hoog meer, zeker niet meer in het ombouw gedeelte.
Plaats reactie