Nou heb ik al een aantal apps, maar ik vroeg me af wat jullie nou handige apps vinden.
Ik heb zopas een app gehaald met mooie ferrari hd wallpapers.
Dus kom maar op met jullie tips en bevindingen, ik ben nog een rookie op dat gebied.

Daarvoor hebben ze onbeperkt internet uitgevonden. Nooit meer mb'tjes knijpen.NickW schreef: Oja en een 3G watchdog is wel handig om je dataverbruik bij te kunnen houden.. Om er zeker van te zijn dat je niet een onverwacht hoge datarekening krijgt
Ja oke, maar niet iedereen heeft dat.. Ik wel, maar ik weet niet of Driver-X die wel heeft..goededag schreef:Daarvoor hebben ze onbeperkt internet uitgevonden. Nooit meer mb'tjes knijpen.NickW schreef: Oja en een 3G watchdog is wel handig om je dataverbruik bij te kunnen houden.. Om er zeker van te zijn dat je niet een onverwacht hoge datarekening krijgt
Het grootste nadeel is, je gaat steeds meer gebruiken.Rossy schreef:Zoveel mogelijk wifi gebruiken.
Thuis, hotspots, bij vrienden / familie.
Ik heb een databundel van 500MB per maand en moet zeggen dat ik veel moeite moet doen om 300MB per maand te gebruiken, meestal gebruik ik minder als 200MB.
Antonio.