Ik vind het leuke aan dit Forum o.a. dat er alleen maar liefhebbers op zitten en spaar je CMC, Matchbox of ERTL.. Iedereen kan elkaars collectie waarderen.
Bedoel dus eigenlijk te zeggen dat qua mensen die posten kwaliteit over kwantiteit gaat mijn inziens.
Veel mensen houden simpelweg niet van Forums.. Waarom dat is laat ik in het midden.
Wat ik tegenkom als 'nieuwe' Maffer is wel het volgende:
Het is moeilijk om iemand zijn gehele collectie te volgen als ik instap op pagina 150.
schuifelhoofd schreef:vooraan in je privetopic kun je een "master" lijst plaatsen, met links naar de verschillende detailtopics
Dit vind ik een hele goede. Maakt het dus overzichtelijker voor een nieuwe Maffer. Maar is wel 'lastig' voor mensen die niet zo handig zijn met de Pc..
Het simpelste lijkt mij een "master" lijst plaatsen en erachter de datum. Dan zal het makkelijker maken om te zoeken.
Ik vind de opzet met meerdere foto's van modelauto's wel plezierig hoor. Dus dat zou ik graag zo houden.
Hoe ik 80% van de tijd te werk ga op het MAF: Eigen berichten, nieuwe berichten, privé collecties klaar.. Daar gaat al redelijk wat tijd in zitten toch?