Hallo, ik ben Joris en ik ben hier nieuw en 17 jaar oud.
Ik zal mijn collectie even toelichten:
Ik heb eigenlijk een verzameling met "van alles wat", maar ik wil me steeds meer op Mercedes-Benz richten. Ben afgelopen vakantie in Berlijn geweest en we liepen daar over Unter den Linden (winkelstraat) en daar was opeens een Mercedes-Benz winkel/dealer. Ik helemaal blij omdat ze daar naast de 1:1 C en S klasses en snelle AMG's ook nog modelauto's hadden staan.

Op dag één een donker grijze S-klasse gekocht (w222) van Norev. De volgende dag was ik er nog een keer langs gelopen omdat ik de gele SLS AMG Black Series van Minichamps toch niet kon laten staan. Die ook maar gekocht. Naast deze twee modelauto's heb ik een witte C63 AMG van Autoart, een rode SLS AMG van Maisto en een na 13 jaar inmiddels zeer gehavende ML die ik op m'n vierde helemaal kapot gespeeld heb, maar ja. Verder heb ik nog twee BMW's: blauwe M6 Coupé van Paragon Models en een gele M3 van Autoart, eveneens coupé. Van de "van alles wat" collectie een gele Ferrari Enzo van Hotweels Elite, gele Ferrari F40, blauwe Lamborghini Diablo, blauwe met (natuurlijk) goude velgen Subaru Impreza WRX STI sedan in rally-uitvoering, bordeauxrode Hummer H2 en nog wat klassiekers: grijze Chevrolet Woody uit 1948, zwarte Mercedes-Benz 500 K van Burago uit 1938, grijze Jaguar E-type, blauwe Fiat 500 (helaas ook wat gehavend) en als laatste een gele Porsche 356A Coupé. Foto's volgen nog.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree it will live its whole life believing that it is stupid." Albert Einstein