Minichamps 1/18 zit vast in doosje?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gebruikersavatar
c3ke
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 22:01
Locatie: Mechelen(Belgie)

Bericht door c3ke »

The Red Dream schreef:Juist, het antwoord geef je al: Originele verpakking.

Nog een bekende term is MIB (Mint in Box) oftewel Nieuwstaat in originele doos(je).


A ok,ben nog nieuw op het gebied,zal mss nog veel moeten leren :P
BMW M3 GTR STREET.
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

wat een geduld... ik zou echt al een grote hamer gepakt hebben....

Nu heb ik toch al aardig wat minichamps in mijn handen gehad, maar nog nooit had ik een exemplaar dat zich aan zijn verpakking vasthield.

Wel kan ik zeggen dat een goede schroevendraaier essentiëel is. en vaak is de juiste schroevendraaier voor de schroefjes van Minichamps groter dan je denkt.

Een niet goed passende schroevendraaier vernield je schroefje... enige wat je dan nog kan doen is de kop eraf boren met een 2mm boortje.. maar je moet wel oppassen.. tegenwoordig kan je ook hele kleine slijpsteentje voor je dremeltje kopen, maar die vernielen meer dan dat ze goed maken...


Dit model kan je alleen nog redden door voorzichtig te boren, maar ik zou zeker eens een schroefje van een minichamps model meenemen naar de locale schroevendraaierwinkel om de beste maat uit te zoeken...vooral als je van plan bent om vaker eens een Minichamps te bevrijden...


succes..
Gesloten