Foto Wedstrijd [Discusieer hier!]
-
- Contacteer:
Foto Wedstrijd [Discusieer hier!]
Hier mag je discusieeren, niet in de andere topics
.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
De foto Maarten2 (jeep van Ford? in het zand) vond ik erg mooi. De foto Bird2 (zilveren Maranello van achteren gefotografeerd) vind ik het meest realistisch. Het tafereeltje doet me namelijk erg denken aan de foto's die je op marktplaats tegenkomt van mensen die hun sportwagen te koop aanbieden. Goed gedaan dus! 

Veel mooie foto's, maar die van Bird voldeed wat mij betreft het beste aan de opdracht: modelauto zo fotograferen dat je geen verschil meer ziet met 1:1.
Foto van markopolo was goede 2e voor mij, maar is toch bij nadere beschouwing meer een diorama.
Al met al een leuk idee van BU, Benieuwd wanneer de volgende competitie is.
Foto van markopolo was goede 2e voor mij, maar is toch bij nadere beschouwing meer een diorama.
Al met al een leuk idee van BU, Benieuwd wanneer de volgende competitie is.

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
Tim schreef:Veel mooie foto's, maar die van Bird voldeed wat mij betreft het beste aan de opdracht: modelauto zo fotograferen dat je geen verschil meer ziet met 1:1.
Dat dacht ik dus ook, BU had namelijk al eens een link van een site gepost waar mensen een modelauto tussen ander echt verkeer fotografeerde. Echter:
BU schreef:Met als thema: Een van je modelauto's op de foto zetten, zó dat het net echt lijkt! Dus bij voorkeur buiten, of als je een mooi diorama hebt kan dat natuurlijk ook werken.
- Bird
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
BU had namelijk al eens een link van een site gepost waar mensen een modelauto tussen ander echt verkeer fotografeerde
Ik denk dat ik die link over het hoofd heb gezien, weet iemand nog waar die link naar toe ging?
En bedankt voor de reacties over de foto, hij was inderdaad beter gelukt dan ik had verwacht, heb namelijk een digitale camera van Trust gebruikt (sorry voor de reclame)