Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van harte Bird echt een klasse foto en ik denk dat er de volgende keer wel weer een Thema aan geknoopt moet worden anders wordt het zo moeilijk kiezen.
Bird is volgens mij de terechte winnaar, z'n foto was zeer realistisch. Dat er bij de volgende verkiezing een thema moet komen ben ik niet met de gebruikers boven mij eens. Met een thema beperk je het aantal inzendingen omdat mensen niet mee kunnen doen omdat ze bijvoorbeeld niet de juiste modelauto voor het thema 'autosport' of iets dergelijks hebben. Misschien kan er wel de verplichting komen dat je als inzender aangeeft in welke categorie je foto valt. Maar zoals de wedstrijd nu geweest is vond ik het ook al super!
Hallo allemaal,
bedankt voor het stemmen op mijn foto en alle positieve reacties. Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat de foto zo goed gelukt was.
Ik kan al niet wachten om iedereen in de volgende wedstrijd weer te verslaan
(nee, das een grapje )
Maar de wedstrijd is zeker voor herhaling vatbaar. Ook is een thema een goed idee, maar wel dat er per wedstrijd verschillende categorieen zoals bijvoorbeeld straat- en raceversies ingedeeld worden, dus 2 winnaars per wedstrijd.