golf gti type 1 met verlichting

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

golf gti type 1 met verlichting

Bericht door powerline »

de foto,s van de verlichting zijn niet erg duidelijk, maar ik kon geen betere maken. :wink: kijk maar voor het resultaat op mijn site :thump_up:
http://spaces.msn.com/members/modelcarzz/
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Ziet er leuk uit... Alleen de motorkap heeft een rare kleur met het licht aan.
Is het model trouwens van Doyusha of Nitto... Maakt niet veel uit, want er zit alleen verschil in de doos.
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

merk

Bericht door powerline »

Opel-DTM schreef:Ziet er leuk uit... Alleen de motorkap heeft een rare kleur met het licht aan.
Is het model trouwens van Doyusha of Nitto... Maakt niet veel uit, want er zit alleen verschil in de doos.


ik weet het merk niet hij zat al in elkaar toen ik hem kocht van marktplaats , maar ik heb hem toen weer gestript en gespoten enz. maar ik zal eens kijken of ik een naam kan ontdekken :thump_up: :lol:
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Met die lakkleur komt ie er goed vanaf :thump_up: ook de verlichting is netjes gedaan, klopt wel met het model dat gelige licht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Ziet er wel leuk uit, die GOLF, maarre een vraagje over die sub-kist...
is die woofer nou uitgeprint en erop geplakt :? want er lijkt op een of andere manier tog wel diepte in te zitten :mrgreen:
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

Rakesh_BMW schreef:Ziet er wel leuk uit, die GOLF, maarre een vraagje over die sub-kist...
is die woofer nou uitgeprint en erop geplakt :? want er lijkt op een of andere manier tog wel diepte in te zitten :mrgreen:


die woofer heb ik gewoon uit een tuning blad geknipt, het was een advertentie voor boxen :mrgreen: maar de golf 4 was een oud ding ffe wat dingetjes op uitgetest :thump_up: dan kan het de volgende keer beter bv bij de golf 1 :wink:
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

wel een leuk idee :thump_up: , zolang je maar geen platte kuipstoelen gaat uiknippe ofzo............... :mrgreen:
Plaats reactie