De Roos autominiaturen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
GulfPrideOil
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 17 aug 2009 11:58

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door GulfPrideOil »

Wow, tof diorama materiaal op die site! :D
Gebruikersavatar
Parotech
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:24
Locatie: Veldegem (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door Parotech »

GulfPrideOil schreef:Wow, tof diorama materiaal op die site! :D
Idd :drool: zijn die alleen voor 1:43? Kheb namelijk nog een 1:24 model en weet geen flauw idee waar te zetten ...
Parotech schreef:Zo die heeft een mooi aanbod 1:43 velgen ... iemand enig idee hoeveel zo'n setje kost :?: :?: :?: :?:
Staat geen prijs bij ... http://www.deroosautominiaturen.com/wiel43.htm
Iemand? :angel:
Mvg, Laurent :cool:
Gebruikersavatar
Gerben Olsder
Berichten: 950
Lid geworden op: wo 09 feb 2005 21:27
Schaal: 1:43
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door Gerben Olsder »

Ik zou zeggen, stuur Arjan een mailtje en vraag het hem....

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Raar, :!:

Niks anders dan lof over de Roos. Super service :thump_up: Denkt ook met de klant mee.

Hij kan bijna uit zijn hoofd vertellen, of zo iets is uitgebracht, of nog gemaakt moet worden, of gewoon is uitverkocht / nooit is gemaakt geworden.

Hij laat mij regelmatig verrassen met kits, waarvan ik niet eens het bestaan wist.
Zelfs erg uitverkochte kits, voor een schappelijke prijs, kan hij aankomen, hoe ?????
Kan ook FB's leveren van diverse modelmerken en kit fabriakanten.

Altijd een goed contact met hem, alleen dien je wel vaak heelveel geduld te hebben, om je bestelde produkten te mogen ontvangen.
Hij probeert natuurlijk de bestelkosten zo min mogelijk te maken door in grotere aantallen te bestellen. Het kan dus voorkomen, dat hij net een bestelling eruit heeft, vaak kan hij dan nog na bestellen, maar soms moet je lang wachten, eer er een volgende bestelling uitgaat.

Maar dat wachten, dat is meestal het wel waard, ook bij mij, waar al een bestelling liep sinds 2001, en in 2007 werd de kit uiteindelijk geleverd (was het al helemaal vergeten), maar hij krijgt het toch voor elkaar, iedere keer weer.

Vorig jaar, kreeg ik een mail van hem, of ik interesse had in een uitverkochte AMR kit, natuurlijk, dat noemen wij Service.

Kort om, neem er de tijd voor, vaak kan hij pas leveren als de leverancier de spullen daad werkelijk in productie neemt, hij is er meestal als eerste bij, bij nieuwe uitgaves van leveranciers.

Hij is ook importeur van diverse Kits, die hij dan weer doorverkoopt aan speciale winkels.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Parotech schreef: zo die heeft een mooi aanbod 1:43 velgen ... iemand enig idee hoeveel zo'n setje kost :?: :?: :?: :?:
Staat geen prijs bij ... Iemand? :angel:
die Sprint velgen doen +/- Euro 10 - 15 per setje, sommige zijn veel goedkoper en andere weer duurder, dit komt door de extra's van het setje velgen.

Veel keuze he, kijk eens bij hem op kraam in Houten :idea:

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Parotech
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 29 mar 2009 20:24
Locatie: Veldegem (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Re: De Roos autominiaturen

Bericht door Parotech »

Dankjewel voor deze informatie Ronnie :cool:
De prijs valt goed mee zo te zien.
Gerben Olsder schreef:Ik zou zeggen, stuur Arjan een mailtje en vraag het hem....

-Gerben-
Ga ik zeker eens doen :worshippy:
Mvg, Laurent :cool:
Plaats reactie