Reply op je eigen bericht

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..

Op hoeveel moet volgens jou de interval staan?

Peiling eindigde op di 16 aug 2005 20:55

6 uur
1
13%
12 uur
1
13%
24 uur
1
13%
48 uur
0
Geen stemmen
Zo hoog mogelijk
5
63%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

jelmer schreef:als er iets word toegevoegd, dat word dat ook netjes aangegeven als nieuw bericht, alleen blijft de topic op dezelfde plaats staan als waar die stond. Hij word dus niet helemaal naar boven gezet. Dit lijkt me vrij vervelend, omdat je dan erg ver moet zoeken...

Is mij ook opgevallen, eens kijken hoe dat is op te lossen.
Oprichter van modelautoforum.nl
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Iets werkt er nog niet?
viewtopic.php?t=5264

Hier replied BMW M3 op z'n eigen bericht, maar word niet bij elkaar gevoegd? :?:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Tim schreef:Iets werkt er nog niet?
viewtopic.php?t=5264

Hier replied BMW M3 op z'n eigen bericht, maar word niet bij elkaar gevoegd? :?:

Dat is gebeurd voor deze wijziging is doorgevoerd.
Oprichter van modelautoforum.nl
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Ok. :thump_up:

FF niet naar de datum gekeken. :doh:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Ik heb net mijn eigen privé-topic aangevuld, en nu staat er: toegevoegd na 263 uren 28 minuten. Ik had het bericht echter liever in een nieuwe post gehad, kan die tijd niet wat korter ingesteld worden, enkele dagen bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Jos schreef:Ik heb net mijn eigen privé-topic aangevuld, en nu staat er: toegevoegd na 263 uren 28 minuten. Ik had het bericht echter liever in een nieuwe post gehad, kan die tijd niet wat korter ingesteld worden, enkele dagen bijvoorbeeld?


Doel was juist om die posts tegen te gaan. Bericht wordt wel al nieuw aangegeven. Probleem is alleen dat ie onder blijft staan in de lijsten.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

idee is goed, alleen jammer dat een nieuwe reply dan nauwelijks zal worden opgemerkt. helemaal als je alleen de "Berichten sinds laatste bezoek" functie gebruikt.

voorbeeldje:
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=691&start=105
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Dat was mij ook al opgevallen idd, ik gebruik voornamelijk de optie 'berichten sinds laatste bezoek'.
Ik snap wel dat het maken van talloze verschillende posts onder elkaar door 1 persoon voor bijvoorbeeld steeds een andere foto in een topic tegengegaan moet worden maar bij 'privecollecties' levert dit mijns inziens toch wat problemen op.
Persoonlijk geef ik namelijk graag antwoord op vragen die men eventueel stelt over een model dat ik net heb laten zien. Dan komt het wel eens voor dat dit dan ook de laatste post is totdat ik een nieuw model wil laten zien. Als ik voor dat nieuwe model nu dus een nieuw bericht aanmaak, komt dit bij mijn antwoord op een vraag over het vorige model te staan.
Dit lijkt mij een beetje verwarrend.
Sorry dat ik er nu over begin te zeuren maar tijdens de stemming over de invoering van dit systeem was ik op vakantie :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Idd, bij prive collecties is het niet echt aangeraden vind ik, he gisteren een bericht in m'n topic geplaatst, na 300 uur, ... minuten, datum van het laatste bericht wordt aangepast, maar je topic blijft wel staan onderaan de lijst.
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Kun je deze functie dan niet uitzetten in bepaalde subfora? Dat zou het allemaal wat gemakkelijker maken.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Muiter schreef:Is mij ook opgevallen, eens kijken hoe dat is op te lossen.


Minder dan een week terug, laat Muit eerst even uitzoeken of er iets aan gedaan kan worden... :|
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Waarom wordt een nieuw bericht aan je eigen bericht toegevoegd als jij de laatste bent die daar een bericht geschreven hebt.
:cry: Vooral als ik een nieuwe up date wil neerzetten is het onhandig als deze als toevoeging (NA 65 UUR) wordt toegevoegd aan mijn laatste bericht. Je krijgt dan wel een rood vlaggetje maar je bericht blijft op de plaats waar het stond en moet dan maar opgemerkt worden. :cry:

Kan dit veranderd worden?
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

jonnoT schreef:Waarom wordt een nieuw bericht aan je eigen bericht toegevoegd als jij de laatste bent die daar een bericht geschreven hebt.
:cry: Vooral als ik een nieuwe up date wil neerzetten is het onhandig als deze als toevoeging (NA 65 UUR) wordt toegevoegd aan mijn laatste bericht. Je krijgt dan wel een rood vlaggetje maar je bericht blijft op de plaats waar het stond en moet dan maar opgemerkt worden. :cry:

Kan dit veranderd worden?


Dacht dat we daar al over gestemd hadden. Zie:
viewtopic.php?t=5321
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik heb het zelfde probleem als jonnoT,ik wist zelfs niet dat er daar een stemming is over geweest,en maar 8 stemmen lijkt mij toch niet heel demokratisch ,kan mij niet inbeelden dat je met 8 stemmen zo maar van alles kunt veranderen . :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

117ayrton schreef::D ik heb het zelfde probleem als jonnoT,ik wist zelfs niet dat er daar een stemming is over geweest,en maar 8 stemmen lijkt mij toch niet heel demokratisch ,kan mij niet inbeelden dat je met 8 stemmen zo maar van alles kunt veranderen . :thump_down:


Als er niet meer mensen de moeite nemen om te stemmen dan kun je dus nooit een beslissing nemen helaas. Of zie ik dat nu verkeerd :?: Maar Muiter zal nog kijken naar een betere oplossing maar die zal tot op heden nog niet gevonden zijn denk ik.
Plaats reactie