hobbycar.nl

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: hobbycar.nl

Bericht door chris001 »

Ik heb de VW Samba bus (1:12, kost best veel) bij hun besteld, die eind februari geleverd zou worden. Vorige week hoorde ik - na diverse emails en een telefoontje- dat men de bus deze week verwacht. Gisteren weer een email gestuurd, maar tot op heden nog geen antwoord.

Wat mij stoort is dat men mij niet proactief op de hoogte houdt van de status van mijn aankoop. Ook op emails wordt niet echt snel gereageerd. Vandaag werd de telefoon niet opgenomen :x

Vooralsnog ben ik niet positief over deze zaak (zeker na mijn uitstekende ervaring met een Duitse modelauto winkel), maar dat kan nog veranderen.
Gebruikersavatar
chris001
Berichten: 501
Lid geworden op: vr 25 jan 2008 13:20

Re: hobbycar.nl

Bericht door chris001 »

Ik heb vandaag mijn model gekregen. Hij was keurig verpakt in een grote doos met allemaal piepschuim en kwam onbeschadigd aan. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden, maar ik heb 1 tip voor Hobbycar: blijf communiceren met je klanten. Het is geen probleem als een levering vertraging oploopt, maar het is dan des te beter als je dat proactief en tijdig meedeelt. Nu ben ik toch enige tijd in onzekerheid gebleven en dat was niet nodig. Verder top! Mooi model, perfect afgeleverd. :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
kleineverzamelaar38
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 jan 2009 11:20
Locatie: bergen op zoom

Re: hobbycar.nl

Bericht door kleineverzamelaar38 »

dit is een leuk zaakje.heb er al wat modellen gekocht en ben er ook al ss langs geweest.de winkel is klein maar staat echt proppievol.de prijzen zijn er zeker om aan te raden. :thump_up:
Plaats reactie