Adressenlijst online

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Adressenlijst online

Bericht door Muiter »

Eindelijk is de tijd gekomen om de adressenlijst te presenteren waarin alle modelautowinkels komen te staan.
De adressenlijst zelf werkt goed. De zoekfunctie werkt ook naar behoren, het sorteren na een zoekopdracht werkt nog niet zoals het moet maar dat zal nog worden opgelost.

Van alle adressen die op dit moment in de lijst staan heb ik getracht de informatie bevestigd te krijgen, in enkele gevallen is dit helaas (nog) niet gelukt. Als je zelf een onvolkomenheid tegenkomt kun je dat melden via een knop bij het bewuste adres.
Bij een aantal winkels staat bij assortiment alleen 'overig' dit omdat ik niet weet welk assortiment daar gevoerd word. Als jij dat wel weet laat mij dat dan even weten.

Mis je een adres in de lijst dan kun je die zelf toevoegen d.m.v. een link die in de adressenlijst staat. Na mijn goedkeuring zal die in de lijst verschijnen.

Naast het opzoeken van adresinformatie is er ook de mogelijkheid om per winkel een cijfer te geven voor de service van die winkel, dit cijfer kan door jou ten alle tijde worden aangepast als je een beter of slechte ervaring hebt gehad. Wees wel realistisch met het geven van cijfers.

Ik hoop dat de lijst een goede aanvulling is op deze website.

De komende tijd wil ik niets meer aan de opzet van de adressenlijst veranderen maar als je een suggestie hebt dan hoor ik die graag.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie