Ferrari Elite - Hotwheels elite

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Ik ben alleen nu wel benieuwd wanneer dus de 430 Uit gaat komen in de Elite serie, als er inmiddels al samples in omloop zijn betekent het dat ze dus klaar zijn :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Ik hoop dat ze de gewone 430 coupé ook nog eens in Elite uitbrengen. Wacht er al maanden op! :x
Gebruikersavatar
Den_Bruyne
Berichten: 121
Lid geworden op: di 28 feb 2006 17:28
Locatie: Antwerpen

ff geduld

Bericht door Den_Bruyne »

wacht op de F430 van BBR :d
de scuderia op 1:18 van mattel ziet er ook niet slecht uit denk wel dat het geen elite uitvoering zal zijn :)
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

Nogmaals:

Het model wat ik in mijn bezit heb is GEEN sample :dance:
en is wel degelijk een ELITE versie die rechtstreeks uit China komt.

Het is een model wat mijn inziens leunt tegen de kwaliteit van een Super-Elite. Men heeft nu echt eens gelet op detail :thump_up: :thump_up: :thump_up:
(zelfs het 60 jaar ferrari logo zit op het dashboard).
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Velen lopen af te geven op HW, maar ik vindt de kwaliteit toch steeds beter worden (125 S is een plaatje), en daarnaast maken ze wel veel modellen, en houden ze zich redelijk aan hun releasedata.

Ze durven het wel aan om bijvoorbeeld een Mondial te maken :thump_up:

Ik denk dat het probleem van HW nog een Imago probleem is.
De nieuwe range Elite ziet er gewoon netjes uit voor het geld, en heeft niks meer te maken met Barbie !

Dat wilde ik even kwijt 8)

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

11 december zit ik weer in Italie om te bekijken wat hotwheels ons volgende jaar weer te bieden heeft...
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

motorhead schreef:11 december zit ik weer in Italie om te bekijken wat hotwheels ons volgende jaar weer te bieden heeft...
Dus 12 december zijn we weer volledig op de hoogte :mrgreen: :thump_up:

Mont. :thump_up:
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Bericht door Bondracer »

Montezemolo schreef:Velen lopen af te geven op HW, maar ik vindt de kwaliteit toch steeds beter worden (125 S is een plaatje), en daarnaast maken ze wel veel modellen, en houden ze zich redelijk aan hun releasedata.

Ze durven het wel aan om bijvoorbeeld een Mondial te maken :thump_up:

Ik denk dat het probleem van HW nog een Imago probleem is.
De nieuwe range Elite ziet er gewoon netjes uit voor het geld, en heeft niks meer te maken met Barbie !

Dat wilde ik even kwijt 8)

Montezemolo :thump_up:
Volledig mee eens Patrick , heb ook zo'n HW Elite Cobra GT500 en ziet er prachtig uit .Als de mensen de naam Hotwheels zien staan vallen er al vlug vooroordelen (Barbiecar enz....) , maar bij AA, MC ,en Kyosho is het ook niet altijd kommer en kwijl, deze heren hebben ook een rits onregelmatigheden in hun modellen zitten. Misschien moeten ze met een andere naam doorgaan bv "Elite Cars" om van hun Ken en Barbie-imago af te raken :wink:
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Bondracer schreef:[..]

Volledig mee eens Patrick , heb ook zo'n HW Elite Cobra GT500 en ziet er prachtig uit .Als de mensen de naam Hotwheels zien staan vallen er al vlug vooroordelen (Barbiecar enz....) , maar bij AA, MC ,en Kyosho is het ook niet altijd kommer en kwijl, deze heren hebben ook een rits onregelmatigheden in hun modellen zitten. Misschien moeten ze met een andere naam doorgaan bv "Elite Cars" om van hun Ken en Barbie-imago af te raken :wink:
Daarom heet het al 'Elite' en zie je geen Hotwheels op de dozen staan...
Laatst gewijzigd door motorhead op ma 03 dec 2007 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik ben het gedeeltelijk met je eens Montie,

Maar sommige Elite modellen zijn opgewaardeerde oude modellen met bijna dezelfde mallen.
Maar zijn zijn er ook wel enkele toppers uitgebracht waarvan ik persoonlijk de F40 het mooiste vind.
De F430 en de Scuderia in het bijzonder zijn volgens mij ook bijzonder fraai gelukt.
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

a vd winkel schreef:Nogmaals:

Het model wat ik in mijn bezit heb is GEEN sample :dance:
en is wel degelijk een ELITE versie die rechtstreeks uit China komt.

Het is een model wat mijn inziens leunt tegen de kwaliteit van een Super-Elite. Men heeft nu echt eens gelet op detail :thump_up: :thump_up: :thump_up:
(zelfs het 60 jaar ferrari logo zit op het dashboard).
Is perfect mogelijk, deze modellen worden in China gemaakt en komen richting Europa/vs met de boot. Die boot vaart ongeveer een maand van China tot hier. Dus onze modellen zijn op komst...

:)
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

a vd winkel schreef:Nogmaals:

Het model wat ik in mijn bezit heb is GEEN sample :dance:
en is wel degelijk een ELITE versie die rechtstreeks uit China komt.

Het is een model wat mijn inziens leunt tegen de kwaliteit van een Super-Elite. Men heeft nu echt eens gelet op detail :thump_up: :thump_up: :thump_up:
(zelfs het 60 jaar ferrari logo zit op het dashboard).
Ik bedoel met sample, als de modellen verscheept worden dan worden er modellen naar de importeurs en modelautopers verstuurd, die eerder op de markt terechtkomen dan de modellen die varen...
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 07 mar 2007 23:18
Locatie: Waregem (België)

Bericht door XiPHiAS »

motorhead schreef:[..]

Ik bedoel met sample, als de modellen verscheept worden dan worden er modellen naar de importeurs en modelautopers verstuurd, die eerder op de markt terechtkomen dan de modellen die varen...
Correct, zo hebben ze er bij de Belgische invoerder al enkele staan, maar niet te koop.
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Ik ben een liefhebber van Ferrari klassiekers. Wie heeft de 250 GTO van Elite in zijn verzameling en kan mij detailsfoto's mailen ? Zijn de spaken van metaal of nog altijd van plastic ? Is de lakering perfect ? Hoe is het interieur , stof of plastic ? Wat vinden jullie van de 250 GTO van Elite ?

Zijn er verschillende uitvoeringen van de Elite 250 GTO uitgebracht en worden er ook nog raceversie's uitgebracht ?

Zelf heb ik verschillende meningen over de Elite. De F40 en de F430 race uitvoering vind ik persoonlijk zeer mooie afgewerkte modellen, maar de FXX heb ik inmiddels al doorverkocht. De F50 vind ik ook niet geslaagd.

Stja, als men de Ferrari F1 modellen van Mattel bekijkt, dan haal je toch weer het Ken en Barbie effect eruit, oftewel speelgoed. :thump_down:
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

The Red Dream schreef:Ik ben een liefhebber van Ferrari klassiekers. Wie heeft de 250 GTO van Elite in zijn verzameling en kan mij detailsfoto's mailen ? Zijn de spaken van metaal of nog altijd van plastic ? Is de lakering perfect ? Hoe is het interieur , stof of plastic ? Wat vinden jullie van de 250 GTO van Elite ?

Zijn er verschillende uitvoeringen van de Elite 250 GTO uitgebracht en worden er ook nog raceversie's uitgebracht ?

Zelf heb ik verschillende meningen over de Elite. De F40 en de F430 race uitvoering vind ik persoonlijk zeer mooie afgewerkte modellen, maar de FXX heb ik inmiddels al doorverkocht. De F50 vind ik ook niet geslaagd.

Stja, als men de Ferrari F1 modellen van Mattel bekijkt, dan haal je toch weer het Ken en Barbie effect eruit, oftewel speelgoed. :thump_down:
Ik heb de 250 GTO elite eens goed bekeken tijdens de forummeeting, maar die durf ik echt niet tussen de CMC's en Exoto's te zetten. Nou hoeft dat ook niet voor die prijs, maar sommige details zoals de uitlaten en de motorkapsluitingen zijn gewoon erg grof. Het is duidelijk nog het oude model met een hoop schilderwerk en wat extra details.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Plaats reactie