wat vinden jullie van 'tuning' modellen??

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Optisch tunen, ja of nee?

Peiling eindigde op wo 15 aug 2007 18:44

Ja, dikke bumpers, grote spoiler, striping en hele dikke velgen graag!
0
Geen stemmen
Ja, maar wel subtiel, een subtiel setje bumpers en stijlvolle velgen staat iedere auto wel goed.
8
67%
Nee, een auto moet je in de oorspronkelijke staat laten, daar hebben designers over nagedacht en 99 van de 100 keer hebben deze hun werk goed gedaan.
4
33%
Nee, het maakt mij niet uit hoe mijn auto uitziet.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Lijkt wel op die AutoArt idd,
dat bedoel ik niet.. ik bedoelde dat hotwheels wel zulke lambo's verkoopt met die velgen! :?
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Oww vandaar k was al aan het kijken, maar dat weet ik ook niet :oops: zeg al niks meer :silenced:
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Als die Lambo niet origineel Hw is, maar is opgebouwd vanuit een standaard Diablo Gtr, is de maker er wel druk mee geweest, in ieder geval met overspuiten want die lak zit er zeker niet standaard op, n die velgen zijn ook wel heel groot, zelfs voor een West-coast custom.. :?

Bracer schreef:Enneh, die Mercedes wil k ook wel ns zien
speciaal voor Bracer (nu wel goed gespeld :lol: ) de MB E-190 Evo (Onderaan de pagina... Tussen andere kwijlbakken van aa... :drool: )

<Edit>Ik heb net op de pagina van Hotwheels gezocht en heb daar die Lambo wel op terug gevonden.. Dus toch origineel :? Niet erg mooi moet ik zeggen :roll: kijk maar:http://www.hotwheels.com/us/product.asp?id=12728&category_id=8349 </Edit>
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Autsj, ik zie t, k dacht echt dat een zelfgemaakte ombouw was van iemand :oops: maar hij heeft dus wel echt bestaan?
Die Mercedes ziet er op zich heel goed uit, alleen toch die vleugel had iets minder gekund, weet niet maar hij misstaat ietwat. De velgen zijn wel :thump_up: :drool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

En wat te denken van deze West Coast Custom Dodge Viper SRT-10 ! :shock:

Een origineel model van Hotwheels in schaal 1:18, met dank aan Motorhead die het model even te leen gaf voor een fotootje..

Afbeelding

Wat het model gaat kosten en/of dat ie in Nederland uitkomt weet ik nog niet. Maar mooi is deze zeker... met de behoorlijk grote velgen (achter net ff groter als voor)
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Deze is wel :thump_up: mooi opgevulde wielkasten, velgen precies goed en de kleur van de auto komt terug in de velgen verder ziet die auto er strak uit :thump_up:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Nee, als Viperliefhebber kan ik deze niet mooi vinden, wielen zijn misschien op juist formaat en zien er op zich niet slecht uit, maar de auto komt er wel te hoog door op zn wielen te staan :? en de kleur van de lak :thump_down: ook een beetje slordig aangebracht op de letters op de zijkant. Het interieur ziet er wel veelbelovend uit :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

dit vind ik dan weer mooier dan die lambo of ferrari....
ik vind over het algemeen ook dat amerikaanse wagens mooier zijn om velgen onder te leggen dan europese...
zon viper of een corvette met velgen vind ik wel leuk :thump_up:
maar een ferrari, porsche of lamborghini moeten ze afblijven... :thump_down:
die zijn van zichzelf al mooi en speciaal genoeg.... :mrgreen:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Die viper die curbstone geplaatst heeft vind ik wel tof uit zien. Niet dat ik deze zelf zou aanschaffen. Die kleur pas wel goed bij die wagen, en deze kleur is ook terug te vinden in de wielen. Erg mooi gedaan. Maar wat er al eerder is gezegd dat er bij de letters iets slordiger te werk is gegaan moet ik beamen.
Het tweekleurige interieur maakt de auto ook al wat gedetailleerder.. :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Squid
Berichten: 105
Lid geworden op: di 17 feb 2004 19:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Squid »

Die Diablo GTR met velgen etc is niet de originele van hotwheels, lijkt wel een beetje met photoshoop te zijn gemaakt
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dat zou best kunnen dat het een fotoshop is. Want van een ander model heeft hij ook een fotoshop gemaakt. En het achterspatbord is niet echt rond te noemen. Maar helemaal zeker weet ik het niet....Ik kan het hem wel eens vragen wat voor model het is..want hij heeft mijn banner ook gemaakt....
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Squid schreef:Die Diablo GTR met velgen etc is niet de originele van hotwheels, lijkt wel een beetje met photoshoop te zijn gemaakt

Als je die goudkleurige Gtr van team Baurtwell bedoelt (staat erbij), kan ik je vertellen dat het echt geen photoshop is.. Onder een van mijn posts staat de link naar de Hotwheels site waar hij als model staat.. Officieel van Hw dus :roll: :lol: Deze link: http://www.hotwheels.com/us/product.asp?id=12728&category_id=8349
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooi model alleen jammer dat er van die chrome chappy wielen onder zitten...maar het blijft een leuke auto die lambo.....
Weten we ook weer dat dit model echt bestaat en geen fotoshop is, we werden een beetje de verkeerde kant op gestuurd want exotic118 heeft anders wel een shop op zijn site staan. Maar zo zie je maar weer, al
doende leert men.
Afbeelding
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Getunde Auto's

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Ik vind, dat iedereen zijn mening mag geven alleen dan wel met mate.
Hiermee bedoel ik als mensen er zijn die standaard modellen mooi vinden moeten zij dan in de huid kruipen van diegene die van getunde auto's houden.

En ja ik ben het met wel eens overbodig moet het ook niet worden, maar als je tevreden bent, met het tunen zou ik gewoon zeggen doen.

Ik ben iemand die zowel getuned als standaard modellen heb.

Verder iedereen in hun waarde laten aangezien wij alleemaal wel van schaalmodellen houden.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Getunde Auto's

Bericht door St. Paul »

B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Verder iedereen in hun waarde laten aangezien wij alleemaal wel van schaalmodellen houden.


Misschien is er veel gebeurd in de halve week dat ik weg was maar volgens mij is nog nooit iemand aangevallen op het feit dat hij tuners verzamelt. :? Er is alleen aangegeven door een aantal dat ze het niet mooi vinden. Ik zelf hou er ook niet echt van. Denk ook niet dat er een tussenweg is. Je houdt ervan of niet. Er zijn ook mensen die Ferrari's sparen... :nuts: :mrgreen:
Plaats reactie