modelcarcenter.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door TestaRossa »

Nou, vandaag voor de 1e keer besteld, ondanks de niet altijd positieve feedback hier. Ben benieuwd........ik moet zeggen dat de prijs wel de doorslag heeft gegeven. Prijs + verzendkosten is zelfs nog €1 goedkoper dan elders zonder verzending.

We gaan het meemaken!!
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Ricardo »

:think: Een paar jaar geleden erg tevreden over Modelcarcenter, maar nu moet ik zeggen dat ze er een behoorlijk zootje van hebben gemaakt. 2 Wiesmannen besteld, naar een week maar even gemaild waar ze bleven, na een week pas antwoord met de melding dat er wegens ziekte achterstand was en dat de Wiesmannen niet meer op voorraad waren. Teruggemailt of ze nog wel weer geleverd zouden worden...... :think: wacht nog steeds :doh:

Gooi dan gewoon je site dicht of maak een melding op je site :!:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: modelcarcenter.com

Bericht door andre »

Ik wacht al 5 weken op m'n mercedes E klasse , ben blij dat ik
hem van te voren niet betaald heb .
Doe bij hun alleen nog maar onder rembours bestellen, wordt er niets
geleverd ben ik m'n centen ook niet kwijt .
Maar het begint nu toch wel vervelend te worden , heb al diverse malen besteld
en het gaat IEDERE keer FOUT :thump_down: :thump_down:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Tom_Aston-Martin »

andre schreef:Ik wacht al 5 weken op m'n mercedes E klasse , ben blij dat ik
hem van te voren niet betaald heb .
Doe bij hun alleen nog maar onder rembours bestellen, wordt er niets
geleverd ben ik m'n centen ook niet kwijt .
Maar het begint nu toch wel vervelend te worden , heb al diverse malen besteld
en het gaat IEDERE keer FOUT :thump_down: :thump_down:
dan maar niet meer bestellen lijkt mij, want rembours kost je ook nog extra toch? :|
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door TestaRossa »

Ik zag dat ik op mijn vorige bericht van 11-05 nog geen feedback had gegeven........bij deze;

Het model zelf was vrij snel binnen na betaling. Echter, het plastic (verzamel/stapel) display was gescheurd en er mistte een hoek. Ik heb direct gemaild met een foto van het kapotte doosje. NOOIT meer iets gehoord, dus ik ben bang dat ik hier ook niet meer snel iets zal bestellen. Ondanks de gunstige prijs en snelle levering toch bijzonder teleurgesteld. Geen enkele reactie op mail met foto van schade..... :evil: Het model met doosje zat verder heel goed ingepakt (pluspuntje), dus het model is op deze manier ingepakt met het kapotte doosje. Dit MOET gezien zijn.

Conclusie; :thump_down: :thump_down: :thump_down:


Afbeelding
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door BMWMaX »

Ricardo schreef:Gooi dan gewoon je site dicht of maak een melding op je site :!:
Deze mededeling heeft er een hele tijd netjes gestaan hoor. Je kan natuurlijk niet tot in de eeuwigheid zoiets laten staan.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Ricardo »

BMWMaX schreef: Deze mededeling heeft er een hele tijd netjes gestaan hoor. Je kan natuurlijk niet tot in de eeuwigheid zoiets laten staan.
Wel als het nog steeds van toepassing is lijkt mij. Toen ik er iets besteld heb stond er namelijk niks :doh:
gloeier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 13:21

Re: modelcarcenter.com

Bericht door gloeier »

Wie heeft er nog meer problemen met modelcarcenter.com zit al 3 weken te wachten maar niks ontvangen alleen een mail wegens ziekte vertraagt dit roepen ze al sinds 2005 of zo als ik op andere forums lees, heb nu een mail gestuurd dat ik deze week mijn spullen of mijn geld (156 euro) wil ontvangen zo niet neem ik andere stappen dus mensen kijk uit als u hier wat besteld :evil:
gloeier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 13:21

modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com

Bericht door gloeier »

Krijg steeds meer het gevoel dat ik ben opgelicht door modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com je kunt doen wat je wil maar je krijgt geen reactie en als ik de IP adressen bekijk waar mee hij eerst wel andwoord gaf zijn het ip adressen uit amerika :thump_down: ,dus mensen mijn advies koop niks meer bij deze mensen zijn niet te vertrouwen, ze hebben 3 woonadressen als je ze op zoekt

********

Als ik het mis heb hoor ik het graag :|
Laatst gewijzigd door Ricardo op wo 15 jul 2009 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
gloeier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 13:21

Re: modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com

Bericht door gloeier »

gloeier schreef:Krijg steeds meer het gevoel dat ik ben opgelicht door modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com je kunt doen wat je wil maar je krijgt geen reactie en als ik de IP adressen bekijk waar mee hij eerst wel andwoord gaf zijn het ip adressen uit amerika :thump_down: ,dus mensen mijn advies koop niks meer bij deze mensen zijn niet te vertrouwen, ze hebben 3 woonadressen als je ze op zoekt

********

Als ik het mis heb hoor ik het graag :|
waarom halen jullie de adressen weg men mag toch wel weten waar ze zitten :thump_down:
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Kyoshofan »

Het forum neemt gewoon geen risico

Heb trouwens helemaal geen klachten over modelcarcenter. Al een stuk of 8 modellen gekocht, en 3 dagen daarna in huis :thump_up: :thump_up:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Niek-106 »

Is laatst al een hele discussie over geweest over het plaatsen van persoonlijke gegevens van verkopers.
Dit is niet zo'n goed idee, zeker als het om kritiek gaat, mocht deze persoon er lucht van krijgen en naar de politie stappen, dan heeft het forum/bestuur een probleem en dat willen we natuurlijk niet.

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is :thump_up:

Niek :cool:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com

Bericht door Ricardo »

gloeier schreef:
gloeier schreef:Krijg steeds meer het gevoel dat ik ben opgelicht door modelcarcenter.com alias modelcarfreak.com je kunt doen wat je wil maar je krijgt geen reactie en als ik de IP adressen bekijk waar mee hij eerst wel andwoord gaf zijn het ip adressen uit amerika :thump_down: ,dus mensen mijn advies koop niks meer bij deze mensen zijn niet te vertrouwen, ze hebben 3 woonadressen als je ze op zoekt

********

Als ik het mis heb hoor ik het graag :|
waarom halen jullie de adressen weg men mag toch wel weten waar ze zitten :thump_down:
Als het om woonadressen gaat, dan vallen dit gewoon onder de privacy wet en mogen niet zonder meer op het forum geplaatst worden door derden :thump_up:
gloeier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jul 2009 13:21

Re: modelcarcenter.com

Bericht door gloeier »

je mag wel opgelicht worden dat kan allemaal wel,maar zeggen waar ze wonen mag niet van de wet :evil: leuk
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: modelcarcenter.com

Bericht door Ricardo »

gloeier schreef:je mag wel opgelicht worden dat kan allemaal wel,maar zeggen waar ze wonen mag niet van de wet :evil: leuk
Zeggen mag, alleen niet hier op het forum :thump_up: Als je bent opgelicht gewoon aangifte doen bij de politie :thump_up:
Plaats reactie