Hallo mede verzamelaars. Ik verzamel de italiaanse Togi modellen en omdat het zo goed als onmogelijk is om de historie boven water te krijgen van deze relatief kleine modelautoproducent heb ik het initiatief genomen hier een site aan te wijden. Ik wil met input van andere verzamelaars proberen om de historie, het modellenoverzicht, de geleverde kleuren, verpakkingen, catalogi en onbeantwoorde vragen ingevuld te krijgen. In nederland zijn voor zover ik het heb kunnen beoordelen, geen andere verzamelaars die dit merk specifiek verzamelen. In italie zijn er wel een aantal en ook uit die hoek hoop ik aan de ontbrekende informatie te komen. Doel is om zo een mooi en aantrekkelijk overzicht te creeren.
Voor nu staat deze site nog even ''under contruction', maar binnenkort wil ik toch echt beginnen met de bouw. Ik ben nu nog tekst en foto's aan het verzamelen.
Heb je bijzondere Togi modellen en wil je er foto's van aanleveren voor deze site, of heb je andere interessante input, stuur ze dan naar het vermelde mailadres: mail@toginsieme.info
Lijkt me ook leuk om togi verzamelingen te laten zien.
Deze site heeft geen enkel commercieel doel en is uit hobbyisme geboren.

Koen Beekmann