De originele wagen, een 1/18 model van Bburago voor de Lamborghini Aventador LP700-4 in het zwart :

Dit is de eerste stap, enkel het verwijderen van een stuk van het dak met de Dremel en wat mat zwart met de hand aangebracht :

Effe naast de 'dichte' versie gezet :

Maar dit was maar een eerste 'try out' om te zien of alles wel klopte na het verwijderen van een stuk van het dak ... en ik vond het prima eerlijk gezegd ... dus hele boeltje terug uit elkaar halen en een andere kleur aanbrengen met de spuitbus :

Ziet er al heel wat beter uit vond ik zelf.
Dan maar aan het interieur begonnen :

Volgende stap ... een beetje mat zwart aanbrengen om een beetje de Aventador Jota look te krijgen :

Natuurlijk mocht die machtige V12 motor niet standaard blijven, dus wat verf hier en daar aangebracht :

Die rode Lamborghini op de covers vind ik véél beter staan dan het originele zilver
En de look van het interieur in de wagen zelf :

Wat zilver hier en daar, zoals aan de luchtuitlaten op het dashboard en aan de zijkant van de zetels, ook een nieuw, metalen logo op het dashboard.

Let wel, die display is een print die ik gemaakt heb van een echt dashboard uit de Aventador, ziet er stukken beter uit dan die van Bburago zelf.
Nog een paar dagen en ik denk dat hij ver klaar is ... ik twijfel alleen nog wat over de velgen, ik heb enkele 'customs' besteld online, maar weet nog niet of ik die ga gebruiken of niet ... effe afwachten en nog wat nachtjes over slapen.