Gumball 3000

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5191
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Dat is nou eenmaal de kick van de Gumball en de Quote Challenge.

Weet dat er vorig jar bij de Quote Challenge nog diverse automobielen stukgingen, maar geen nood :mrgreen: toen werd er gewoon een nieuwe ingevlogen :lol:

Gewoon de kick van dit soort evenementen, knijterhard scheuren, de politie omkopen en af en toe een net-niet-crash of wel een :D

Als je gewoon rijk bent dan wil je dit gewoon doen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Als je gewoon rijk bent dan wil je dit gewoon doen.


Ik ga er volgend jaar ook staan, met een Afbeelding dat mochten ze zichzelf plat rijden dat ik dan wel voor hun geld zorg :mrgreen:

Schumi28 schreef:de politie omkopen


Dat hoeft niet eens, die Lada kan die schuurijzers toch niet bijhouden.
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Zoooooooow die wagen ziet eruit :shock:
alle Ferrari aanbidders op dit forum zullen er toch wel tranen van in de ogen krijgen neem ik aan :?: :!:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:Zoooooooow die wagen ziet eruit :shock:
alle Ferrari aanbidders op dit forum zullen er toch wel tranen van in de ogen krijgen neem ik aan :?: :!:


Ga hier maar eens kijken: http://www.wreckedexotics.com/ hier krijg je menig man mee aan het huilen. :( :mrgreen:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

:shock: :shock: Op die pagina staat voor een paar centen aan schade.
Het mooiste vind ik nog de politiewagens :lol:
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Auauauw, pijn aan mn ogen!!

Ze hebben zelfs een hummer 'aan puin' weten te rijden :lol: tis maar wat je aan puin noemt he

Afbeelding

Gelukkig zijn de spykers gespaard gebleven :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik heb zelf het idee, (het klinkt raar) dat ze met opzet wat proberen stuk te rijden. Dit om te laten zien hoe hard hun auto kan. Anders hebben ze het idee niet hard genoeg getrapt te hebben in de auto. :? :lol:

Vindt het wel een mooi evenement. Jammer dat je er vaak geen verslagen van ziet op TV.
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

ik denk niet dat het de bedoeling is dat je je wagen de puin in rijdt, maar gewoon de snelste bent....
en jah van sommige van die foto's ga je je toch wel beetje verdrietig voelen.... :(
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik zei al dat het raar klonk :wink: :lol:
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Heel jammer van die wagens... Dat zo'n hummer om kan kiepen heb ik nog nooit geweten. Een auto van 2 meter nog wat breed :?
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Ik heb zelf het idee, (het klinkt raar) dat ze met opzet wat proberen stuk te rijden. Dit om te laten zien hoe hard hun auto kan. Anders hebben ze het idee niet hard genoeg getrapt te hebben in de auto.

Vindt het wel een mooi evenement. Jammer dat je er vaak geen verslagen van ziet op TV.


Denk dat dat komt omdat niemand er echt trots op is dattie zn gloednieuwe ferrari de prak in heeft gereden, ook al heb je het geld :evil: heb je toch geen zin in pottekijkers he :wink:

En wat die hummer betreft, volgens mij kunnen die ook niet omkiepen, dies gewoon van onder tegen een laag viaduct aan gereden :P trouwens niet erg slim om zo snel mogelijk te gaan met n hummer, verliest meer tijd met tanken dan dat je wint
Afbeelding
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

En wat die hummer betreft, volgens mij kunnen die ook niet omkiepen, dies gewoon van onder tegen een laag viaduct aan gereden
Ik heb nog nooit zo'n laag viaduct gezien! :? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Dit is toch de engelse versie van de Quote Challenge :?:


Even het verhaal:

Gumball 3000 is een trip waarbij de deelnemers in zes dagen 3000 mijl afleggen Op de snelheidslimiet wordt meestal niet gelet en na een lange dag wordt er ook stevast tot diep in de nacht gefeest. Drank, vrouwen :thump_up:, snelle wagen :thump_up: en extravagante figuren, de Gumball is zo rijk als de zee diep is. Al blijken dat doorgaans best sympathieke mensen te zijn.
Organisator Maximillion Cooper, een rijkeluiszoon uit de UK, organiseerde deze trip aanvankelijk om met een vijftigtal van z'n beste vrienden wait lol te beleven. Het event groeide al snel uit tot een van de meest legendarische (semi-illegale) races.

En het mooie is, er komt een DVD van uit van de Gumball van 2003 :P
Je krijgt voorgeschoteld: Blonde grietjes in Murcialago's (Kan het beter :!: :mrgreen:) hardrockers in massive Pick-up's, Cubaanse homo's met een bizar gevoel voor Humor. Ryan Dunn (ja die met dat autootje),Tony Hawk, supermodel Jodie Kidd, motorcrosslegende Travis Pastrana en zo'n 200 exotische auto's vol mensen die eropuit zijn om flink wat lol te trappen.

Met dank aan de OPM2 #35
Plaats reactie