Tunen is zeer persoonlijk, love it or hate it.
Ik merk veel dat mensen die totaal niet aan tuning zijn, wagens dan direct gaan afbreken. Niet bedoeld op schaalmodellen maar ook op echte wagens.
Dat de 300C en de 206cc niet in proportie zijn, daar ga ik totaal niet mee akoord. Deze wagens zijn ontworpen door topontwerpers die oa. school hebben belopen bij sbarro. Moest peugeot dit gemaakt hebben origineel vond iedereen het supercool.
De naam tuning en stylen klinkt soms bij bepaalde mensen als muziek in de oren en direct wordt de stempel gedrukt.
De 300C en de 206cc zijn gemaakt door professionals en er rijden veel meer schepsels rond van particulieren. Bij die wagens klopt het plaatje 100%. Deze beide wagens zijn reeds verscheept geweest naar Las Vegas waar jaarlijks de grootste professionele tuningbeurs plaats vind. Dit wil toch wel wat zeggen denk ik.
En natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening en smaak. Heb je toch kritiek, maak er dan opbouwende kritiek van, zo kom je echter veel verder.
Wie respect zaait, zal respect oogsten.
En nu terug on-topic!!!
Ik kan mijn Murcielago Concept niet herstellen

De deuren kunnen niet meer dicht blijven, en geopend staan ze niet gelijk en staat ze kaduuk op de wagen ... Weeral danku 'de post' ref.
mijn kapotte Gallardo van een tijd geleden.
Iemand ideeën?