My Collection : upd. 24/10 Kyosho Ferrari 328GTB :-o

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Norev - Peugeot 206cc by Parotech - Grijs/Zwart

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Compilatie Norev ...

Peugeot 206cc by Parotech
Chrysler 300C by Parotech
Volkswagen Golf V Zender / Gulf

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Nu ga ik mijn AutoArt Murcielago Concept proberen te herstellen.
maikel
Schaal: 1:18

Bericht door maikel »

Knappe aanwinsten, ik vind vooral die Golf er erg goed uitzien :thump_up:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Leuke modellen(voor jou) mijn mening:ik vind ze een beetje uit proporties en het is een beetje te erge extreme tuning vind ik.
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Ik vind ze wel eens iets anders , die echte brute bakken :thump_up:
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Lexusfreak schreef:Leuke modellen(voor jou) mijn mening:ik vind ze een beetje uit proporties en het is een beetje te erge extreme tuning vind ik.
In welke zin vind je ze uit proportie? te grote velgen, te extreme kleuren, te laag ... Heb ik wel interesse in :)

De 300C en de 206cc zijn reeds cult-wagens in de tuningscene, als je niet tuningminded bent zal je dit ook nooit snappen en meestal ook niet mooi vinden... uw goed recht natuurlijk, maar ...

... zolang de mensen op een normale manier hun mening daarover geven heb ik daar geen probleem mee. Maar er zijn blijkbaar ook mensen die ELKE keer hetzelfde moeten blijven zeggen "hoe zonde ze het wel vinden", ik vind dit eigenlijk wel een beetje zielig. Als je het niet leuk vind, blijf dan gewoon uit het ombouw-onderdeel. Maar dit is uiteraard ZEER offtopic maar het moest effe van mijn hart :dance:

ps. voorgaande alinea was niet op u bedoeld!

Ikzelf ben zeer erg IN de tuning vandaar ik het wel leuk vind en ik een bepaalde 'getunede' collectie wil naast mijn andere street-wagens.
jochen

Bericht door jochen »

amen :mrgreen:
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

proportie bedoel ik mee:

Peugeot:
De ori lijnen zijn helemaal verneukt door de bodykit, de velgen passen niet bij de auto en de spoiler ook niet.
300C
(die gaat nog)
Golf:
Te grote velgen, uitlaten te overdonen.
ik hou meer van subtiel
Afbeelding
Afbeelding
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Hoe kun je een 300C zoiets aandoen :eh:

En die 206... totaal geen samenhang zoals die getuned is, gewoon alles wat in de tuningcatalogus stond erop geflatst... bah.

De Golf is wel netjes getuned en ondanks dat ik niet van tunen houd vind ik die netjes uitzien. Het model ziet er ook zeer netjes uit qua afwerking :thump_up:
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

300C gaat nog wel op die foeilelijke koplampmaskers na.. ben zonder van het bestaan te weten kort geleden een modelbouwzaak binnen gelopen en trof daar de AC Schnitzer M6 aan, moet toch zeggen dat ik die bijzonder goed gelukt vind! Het is dat ik al een Mustang Cobra R en wat ander spul mee aan het nemen was anders had ik hem misschien ook wel aangeschaft.
XiPHiAS

Bericht door XiPHiAS »

Tunen is zeer persoonlijk, love it or hate it.

Ik merk veel dat mensen die totaal niet aan tuning zijn, wagens dan direct gaan afbreken. Niet bedoeld op schaalmodellen maar ook op echte wagens.

Dat de 300C en de 206cc niet in proportie zijn, daar ga ik totaal niet mee akoord. Deze wagens zijn ontworpen door topontwerpers die oa. school hebben belopen bij sbarro. Moest peugeot dit gemaakt hebben origineel vond iedereen het supercool.

De naam tuning en stylen klinkt soms bij bepaalde mensen als muziek in de oren en direct wordt de stempel gedrukt.

De 300C en de 206cc zijn gemaakt door professionals en er rijden veel meer schepsels rond van particulieren. Bij die wagens klopt het plaatje 100%. Deze beide wagens zijn reeds verscheept geweest naar Las Vegas waar jaarlijks de grootste professionele tuningbeurs plaats vind. Dit wil toch wel wat zeggen denk ik.

En natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening en smaak. Heb je toch kritiek, maak er dan opbouwende kritiek van, zo kom je echter veel verder.

Wie respect zaait, zal respect oogsten.

En nu terug on-topic!!!

Ik kan mijn Murcielago Concept niet herstellen :(
De deuren kunnen niet meer dicht blijven, en geopend staan ze niet gelijk en staat ze kaduuk op de wagen ... Weeral danku 'de post' ref. mijn kapotte Gallardo van een tijd geleden.

Iemand ideeën?
Laatst gewijzigd door XiPHiAS op do 26 jul 2007 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Er is tuning en tuning, maar om nu b.v. een peugeot 206 1.4 nutteloos vol te hangen met spoilers en veel te brede banden zodat die nog langzamer gaat vindt ik overdone.

Een auto met veel PK's extra downforce geven met een spoiler of bredere banden om het allemaal op de weg te houden, dat is tuning.

AMG, BMW M......

Maar nogmaals dat is een kwestie van smaak.

Montezemolo :thump_up:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Leuke aanwinsten, niet geheel mijn smaak, maar vind de Golf in Gulf kleuren toch zeer geslaagd :worshippy:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Die Golf is inderdaad ok :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Plaats reactie