Hmmm, Bart Smit heeft in zowel mijn woonplaats als waar ik werk nog best wat modelauto's, in alle schalen. Zelfde geldt voor Blokker.
Blokker geeft zelfs zijn eigen modellen uit, zoals de Audi A2 Meditaxi en onlangs een Mitsubishi Pajero met Boedelbak.
Branding is hot
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ferrari kreeg ook een klein percentage (of krijgt nog geldt weet ik niet) van de merchandise die andere teams verkopen. Dus ook van elke Mclaren die ik kocht ging een cent of wat naar Ferrari. De winst komt niet puur alleen uit verkochte Ferrari items. Maar dat Ferrari het het hardst en absoluut niet fangericht uitmelkt is wel duidelijk. Dat zagen we bijvoorbeeld al bij Frans.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Minichampsfan
Re: Branding is hot
Bij mij merk je wel op dat de speelgoedzaak vroeger echt wel schaalmodellen verkocht zoals autoart en minichamps maar sinds de overname door Intertoys (weleer Christiaensen) enkele jaren geleden het aanbod langzaam wegkwijnt. Twee zaken in m'n buurt zijn verhuist. Je zou haast zeggen dat het geen succes meer heeft, maar het ligt denk ik voornamelijk aan de concurrentie van speciaalzaken en internetshops.