overnachten rond spa-francorchamps

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door schumifan »

Ik ga dit jaar naar spa toe, vrijdag en zaterdag. Dus ik ga daar een nachtje slapen. Nu ga ik gewoon in mijn auto slapen. Kan dit gewoon ergens op een parkeerplaats, of heeft er iemand een goede camping?

Wel eentje waar het wat rustig is en niet een waar ze tot 4 uur s'nachts aan het feest vieren zijn.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door rpi »

Ik ben gisteren en eergisteren met de motor wezen rijden op Spa. Ik neem aan dat het tijdens een groot autosportevenement is wat je bedoelt. (anders kun je op de paddock slapen namelijk)

Ik weet niet met hoeveel mensen je bent, maar in Malmédy heb je meerdere hotels waar je met 3 of zelfs 4 personen op een kamer kunt. Ik ben wel eens in La Forge geweest, die hebben studio's tot 4 personen. Heel netjes en niet duur. Kun je lekker douchen en uitgebreid ontbijten. Afgelopen dinsdag en woensdagnacht was ik in Hotel Le Geréon (max. 3 personen per kamer). Was ook OK en niet te duur, maar de andere was netter. Malmédy heeft ook een leuk centrum met leuke kroegen vol vrijgezelle meiden :angel:

Wij konden wel in onze pitbox slapen, maar dan toch liever een hotelletje. Campings heb ik geen ervaring mee, maar er zitten er volgens mij heel veel rondom Spa.
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door schumifan »

Ik ga naar de F1, en ben alleen. Ik denk niet dat mijn vrouw er blij mee zal zijn als ik naar cafeetjes ga met veel vrijgezelle meiden.

Ik ga nog wel even googlen naar campings in de buurt.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door tom »

Ik heb gestaan op camping Eau Rouge, op loopafstand van het circuit. Mooi en rustig, eigendom van een Nederlands echtpaar.
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door brambo21 »

schumifan schreef:Ik ga naar de F1, en ben alleen. Ik denk niet dat mijn vrouw er blij mee zal zijn als ik naar cafeetjes ga met veel vrijgezelle meiden.

Ik ga nog wel even googlen naar campings in de buurt.
ik zit ook een paar dagen op SPA namelijk vanaf woensdag tot en met maandag
ik zit ook altijd op aeu rouge gewoon nette PERMANENTE camping als je interesse hebt stuur me dan ff een pbtje geef ik je de gegevens van de camping MAAR let wel VOL IS VOL je kan niet boeken want vanaf donderdag is het zo wie komt komt en vol is vol
evt kun je als je een tentje hebt wel naast ons staan maar wij houden wel van een feestje alhoewel het om +/- 24 uur rustig moet zijn maar laat het me dan zo spoedig mogelijk weten want op dit moment zijn we al met een man of 9 en ik kijk echt niet op een paar euro maar ik kan toch niet voor iedereen de camping betalen
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door schumifan »

Hoi

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een andere camping gevonden.

Wouter
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door brambo21 »

schumifan schreef:Hoi

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een andere camping gevonden.

Wouter
gelukkig voor je .tijdens de wedstrijd zit ik in pouchon dus als je me zoekt :doh:
maar wie weet zien we elkaar ,ik kom regelmatig in franchochamp zelf met mijn McLaren bus dus als je hem ziet en je spreekt me aan krijg je zeker een pilsje van me
:thump_up2:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door schumifan »

Ik zelf zit vrijdag GOLD 1 en zaterdag GOLD 3. Zondag kijk ik de race thuis, ze vragen zoveel voor een kaartje op de zondag. En ja er moet toch wel op het financiele plaatje gelet worden. Modelletje hier, modelletje daar. bankstel hier. Dan het bericht dat schumi opnieuw instapt, en ja die moet ik natuurlijk wel zien rijden.

Nu ben ik voor 150 euro klaar (enkel kaartjes), ipv 400 a 500, wil je een goed plek hebben.

Maar als ik die bus zie dan zal ik je wel aanspreken.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door brambo21 »

schumifan schreef:Ik zelf zit vrijdag GOLD 1 en zaterdag GOLD 3. Zondag kijk ik de race thuis, ze vragen zoveel voor een kaartje op de zondag. En ja er moet toch wel op het financiele plaatje gelet worden. Modelletje hier, modelletje daar. bankstel hier. Dan het bericht dat schumi opnieuw instapt, en ja die moet ik natuurlijk wel zien rijden.

Nu ben ik voor 150 euro klaar (enkel kaartjes), ipv 400 a 500, wil je een goed plek hebben.

Maar als ik die bus zie dan zal ik je wel aanspreken.
oke maar op brons zijn ook HELE mooie plaatsen voor 170 eurie HEEL HET WEEKEND als je de kaarten nu koopt dan he
ik heb ze vorig jaar december al gekocht en dat kostte me 112 euro
en ik heb al op vele plaatsen gezeten op spa maar ik heb mijn hart daar toch echt aan de brons kaarten verloren oke op de wedstrijd dag moeten er wel een x aantal mensen VERSCHRIKKELIJK vroeg op de goeie plaats zitten om plek voor de rest vrij te houden en met vroeg bedoel ik om +- 6 uur aan de poort staan maar de sfeer is zo goed ik wil echt niks anders daar als BRONS
ps op donderdag rond 15.00 uur heb je ook de pittwalk he wist je dat wel want dat staat bijna in geen enkel programma
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door schumifan »

Ik heb er wel aan zitten denken om brons kaarten te nemen, maar ik heb liever een vast plekkie, zodat ik ook nog rond kan lopen enzo, uiteraard op de plekken waar je mag komen.

Die pitwalk is geloof ik enkel voor weekendkaarten.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door brambo21 »

daar word niet op gecontroleerd dus je kan er gewoon bij zijn als je op donderdag binnen bent kun je er gewoon naar toe :drool:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door supernova »

tom schreef:Ik heb gestaan op camping Eau Rouge, op loopafstand van het circuit. Mooi en rustig, eigendom van een Nederlands echtpaar.
Daar ben ik ook een keer een nachtje geweest. Prima camping. Is zo dichtbij het circuit dat ik wakker werd door het geluid van de Formule 1 wagens dat door de heuvels galmde. Had me verslapen, maar op zo'n manier wakker worden is geweldig! :angel:
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door brambo21 »

supernova schreef:
tom schreef:Ik heb gestaan op camping Eau Rouge, op loopafstand van het circuit. Mooi en rustig, eigendom van een Nederlands echtpaar.
Daar ben ik ook een keer een nachtje geweest. Prima camping. Is zo dichtbij het circuit dat ik wakker werd door het geluid van de Formule 1 wagens dat door de heuvels galmde. Had me verslapen, maar op zo'n manier wakker worden is geweldig! :angel:
verslapen ? :shock: :shock: als je kaarten hebt? :cry:
al moet ik wakker BLIJVEN die autos rijden geen METER op de baan als ik er niet ben :angel:
en ja Eau Rouge is gewoon een fijn plekje VEEL beter als die tijdelijke campings je wil je toch ook een keer douchen als je daar een paar dagen zit en wat dacht je ervan om op een normaal toilet te zitten ipv zo"n mooie fris ruikende DIXIE :doh:
een nadeel MUZIEK vinden ze daar niet zo fijn :wink:
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door supernova »

brambo21 schreef: verslapen ? :shock: :shock: als je kaarten hebt? :cry:
al moet ik wakker BLIJVEN die autos rijden geen METER op de baan als ik er niet ben :angel:
en ja Eau Rouge is gewoon een fijn plekje VEEL beter als die tijdelijke campings je wil je toch ook een keer douchen als je daar een paar dagen zit en wat dacht je ervan om op een normaal toilet te zitten ipv zo"n mooie fris ruikende DIXIE :doh:
een nadeel MUZIEK vinden ze daar niet zo fijn :wink:
Ehm, ik wist al dat het stom klonk, maar het was niet in een GP weekend. Dit gebeurde tijdens de driedaagse testsessie op Spa in 2007. En dan beginnen ze al rond een uur of 9 's ochtends en blijven ze rijden tot 18 uur 's avonds. :worshippy: Dus zo heel veel heb ik toen niet gemist... Tijdens een GP weekend wil ik ook geen minuut missen van de actie op de baan, en dan zit ik al vastgeklonken aan het tribunestoeltje om 8 uur 's ochtends. :mrgreen: Die testsessie was wel goed geregeld: voor 20 euro per dag mocht je op alle tribunes zitten, kon je eens aan het hek staan zonder een horde mensen voor je neus en kon je echt goed op de mooie plekken naar de langsvliegende wagens kijken. Wat dat betreft kon je voor weinig geld heel goed van de Formule 1 genieten. Als er ooit weer zo'n testsessie op Spa komt, ga ik weer naar camping Eau Rouge om me 's ochtends te laten wekken door het geluid van Formule 1 motoren dat door de heuvels galmt. :angel:
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: overnachten rond spa-francorchamps

Bericht door Jaap »

brambo21 schreef:...ik kom regelmatig in franchochamp zelf met mijn McLaren bus dus als je hem ziet en je spreekt me aan krijg je zeker een pilsje van me :thump_up2:...
ai ai ai
nu krijg je 'm nooit meer weg :mrgreen:
Plaats reactie