LMS 2011

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: CBNL 66 Verzameling

Bericht door rudie20vt »

heerlijk die 6 uur van spa en ik ben er vorig jaar ook geweest en heb erg genoten.
Leuke foto's.
Afbeelding
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: CBNL 66 Verzameling

Bericht door v8-vette »

maar het gaafste geluid blijf toch de CORVETTE man man wat maak die een geluid op filmpje zal je niet zo duidelijk horen,maar jezus kippenvel
héhe, eindelijk wordt er iemand wakker :thump_up:
en alleen op Spa rond lopen zonder races geeft al een onbeschrijfbaar gevoel.
ik ben er zelf 2 keer geweest met de 24 uur :dance:
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: CBNL 66 Verzameling

Bericht door alain_1978 »

Het circuit van Spa is één van de mooiste vind ik. Zelf ga ik er ook jaarlijks naartoe als het Spa-Italia is in juni dus binnen enkele ga ik er ook een kijkje nemen.
Ja ze hebben dit jaar heel goed weer gehad voor de 6 uur. Ik hoop dat het volgende maand ook zo'n weer wordt.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door model1op43 »

Mooie dag, afgelopen zaterdag. Goed weer en een uiterst vermakelijke wedstrijd.

Audi was toch wel de favoriet: met Pasen continu de snelste bij de Le Mans tests en donderdag en vrijdag met de vrije trainingen continu een volle seconde rapper. Peugeot verknoeit de kwalificatie als een stelletje eerstejaars en twee van hun auto's moeten midden tussen of zelfs achter de GT's starten ...

Maar dan blijkt de anders zo geoliede Audi-machine ineens niet zo geolied: McNish gaat in de eerste ronde achterstevoren, Audi heeft duidelijk meer moeite om zich in druk verkeer te bewegen dan Peugeot, Capello drukt op de pit limiter en rijdt daar het hele rechte eind mee af, Treluyer rijdt zonder veel aanleiding het grind in en moet zich eruit laten duwen ...

Peugeot wint vervolgens overtuigend en daarmee is er ineens geen favoriet meer voor Le Mans. Laat het spektakel maar komen!
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door Ferrari10flrb »

Was idd genieten weer. Wel voor de buis. De aktie komt voor mijn in juni :dance:

Indrukwekkend om het hele veld Eau Rouge te zien opvliegen.

Peugeot was tijdens de race echt verrassend snel. Wel weer een technisch probleem bij 2 Peugeots. Audi idd niet heel overtuigend. LMP2 lijkt ook wat beter bezet dan vorig jaar.

De 458's waren in ieder geval erg snel nu hopen dat het met de betrouwbaarheid ook goed zit. Had de indruk dat in ieder geval de BMW's verstoppertje speelden. En helaas geen fabrieks Corvettes ter vergelijking.

Wat de Lotussen overigens in het GTE veld doen, de snelheid zit er echt niet in en waarom ze een uitnodig voor LE Mans gekregen hebben. Misschien voor de naam? Geldt overigens ook voor het Luxury team dat weliswaar met een 458 rijdt maar niet erg overtuigend rijdt.

Op naar Le Mans!!
Laatst gewijzigd door Ferrari10flrb op di 10 mei 2011 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door the_stig »

Ik was ook in Spa voor de 1000km race.
Alle foto's kan je hier zien.

Filmpje van de testdag (donderdag)
http://www.youtube.com/watch?v=gDXdfU4N2QI" onclick="window.open(this.href);return false;

en van de race zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=RVSUhR9VsYs" onclick="window.open(this.href);return false;

Op donderdag (en vrijdag) was de inkom gratis en kon je gewoon tot in de pits wandelen. :thump_up:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan de race op zaterdag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de foto's kan je hier zien.

Spijtig dat die diesels zo stil zijn, je hoort ze amper afkomen.
De Ferrari's daarentegen, die brullen er maar op los.
En als de Corvette passeert is het net of de aarde beeft, zo'n diep gegrom. :drool:
Laatst gewijzigd door the_stig op wo 01 jun 2011 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door Ferrari10flrb »

Schitterende foto's weer !!

Moet met mijn in hart Le Mans dit jaar missen
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door Peter Parker »

Mooie plaatjes zeg!!!
Gebruikersavatar
v8-vette
Berichten: 3044
Lid geworden op: wo 30 dec 2009 19:47
Schaal: 1:18

Re: LMS 2011

Bericht door v8-vette »

wat een foto's zeg :worshippy:
en volgens mij beginnen steeds meer mensen de Corvette bruutheid te voelen :thump_up:
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: LMS 2011

Bericht door supra007 »

fout geplaatst, bedankt voor de link exit :cool:
Laatst gewijzigd door supra007 op za 11 jun 2011 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: LMS 2011

Bericht door exit »

moet eerder in de le mans topic, niet in de LMS (Le Mans Series)
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 7&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Plaats reactie