namac-beurs 4 december 2010

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door droomautoos »

BenF1 schreef:Hartelijk dank voor de info. Ik heb mij ruim op tijd geregistreerd op Namac.nl. Dus ik moet gewoon achteraan binnengaan, zeggen dat ik gereserveerd heb en alles afhandelen?
Achterom in de rij die buiten staan aansluiten met je kar vol met modellen, schuifel met de rest mee naar binnen, hou wel de rij aan die de rechter deur naar binnen gaan, die links af gaan hebben op de vorige beurs al hun tafel afgerekend. Je komt dan vanzelf bij de afreken tafel uit waar je mag betalen voor je tafel en je pols bandje krijgt.

een tip, er vormen zich binnen na de rechter deur weer 2 rijen omdat er aan iedere kant een tafel staat waar mensen zitten waar je kunt betalen, meestal zitten "Bep en Toos" aan de linkerkant en die keuvelen nog al graag zodat het bij hun vaak langer duurt :doh:
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door F40F50ENZO »

droomautoos schreef:meestal zitten "Bep en Toos" aan de linkerkant en die keuvelen nog al graag zodat het bij hun vaak langer duurt :doh:
:worshippy: GEWELDIG die inside informatie :lol: hoe het er "achter de schermen aan toe gaat" :wink:

Ik hoop dat je in januari de Ascona binnen hebt Frank, dan kom ik hem halen in Houten.
Morgen helaas andere verplichtingen....
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door marco71 »

ik vind het zo klote dat ik met een kaak ontstekking thuis moest blijven :evil: :evil:
ik hoop dat iedereen die is geweest wel wat moois heeft kunnen scoren
ik volg het wel op het forum :dance:
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door St. Paul »

Aanbod 1:18 viel erg tegen. Eigenlijk alles wel. :? Zeker voor de laatste beurs van het jaar. Ging voor een lijstje Mclarens en ben met wat Alfa's, een wagen voor een speciaal projectje en een AA Mclaren thuis gekomen. :? Ook tijdje staan onderhandelen over de hele Michel Vaillant reeks... Want wat zien die wagentjes er stiekem toch leuk uit zeg. Maar meneer de eikel wilde 22,50 per wagen hebben. Wacht wel tot ze in de action gegooid worden. :cool: En het was tevens ook wel een erg afdwalende zijtak geweest.

De enige McLaren was dan ook de AA. Had wel een scherpe prijs in gedachte waarvoor ik hem wilde scoren. Maar toen ik bij een standje vroeg naar de prijs kreeg ik een antwoord terug wat ik niet zag aankomen. Heb het hem 4 keer laten herhalen, de man dacht dat mijn duits slecht was... maar ik denk dat alleen zijn rekenkunsten slecht zijn. Want 120 voor een AA Mclaren is extreem competitief. Maar ik klaag niet. :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door rudie20vt »

Ik ben ook thuis na een heerlijke sneeuwbui onderweg en een heerlijke beurs dit keer voor mij, ik heb 7 heerlijke rallymodellen gescoord en 1 model waar ik al lang naar op zoek was maar nooit voor redelijke prijzen te pakken kreeg heb ik nu wel gescoord.
hou mij topic in de gaten morgen komen ze er op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door Daytona69 »

Nadat ik twee keer mijn auto uit de slip had gehaald en ik was mijn wijk nog niet eens uit , besloten om maar een keertje over te slaan.

Helaas volgende keer beter
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door tom »

Met een auto in je onderbroek? Nee, dat kan ook niet lekker rijden. :D
don leo
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 07 jun 2009 22:17

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door don leo »

Ben er ook geweest, ging met 4 modelen naar huis.
Alleen die sneewbui onderweg was lastig .
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door sybren »

Ben nu 5 keer geweest maar deze was echt waardeloos. Ik kom er eigenlijk alleen voor m'n porsches maar zelfs dat was er amper.Gelukkig wel een flying lizard 2008 kunnen kopen. Hopelijk is de volgende leuker. Terugweg was een hel, normaal rij ik er ongeveer een uur en 15 min over nu bijna 2,5.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door Autofan »

Ben dan niet naar Houten geweest, maar rijden was idd een ramp! Heb tijdelijk de C2 achter gelaten in Zierikzee en een leenauto van de garage gehad: een 106 Rallye op zomerbandjes. Glibberdeglibberdeglibber...
Afbeelding
Gebruikersavatar
FBHengelo
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 04 mar 2009 00:58
Locatie: Hengelo

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door FBHengelo »

Ik ben niet geweest, zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren. Waarom worden die beurzen steeds op zaterdag gehouden :evil: ik werk altijd op zaterdag dus kan nooit naar zo'n beurs :cry:

mzzl Floris
Punto power Hengelo
op komst: Gumpert Apollo orange 1:43 Spark
Bugatti Veyron 16.4 1:64 AA BINNEN!!!!
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door droomautoos »

FBHengelo schreef:Ik ben niet geweest, zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren. Waarom worden die beurzen steeds op zaterdag gehouden :evil: ik werk altijd op zaterdag dus kan nooit naar zo'n beurs :cry:

mzzl Floris
Omdat zondag de dag des Here is :!:

Een keer een zaterdag vrij nemen is misschien ook een optie :thump_up:
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door antoine »

Ik ben dit jaar helemaal niet geweest. Volgend jaar ben ik weer van de party :D
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door rudie20vt »

15 januari is er weer de eerste beurs van het jaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: namac-beurs 4 december 2010

Bericht door rpi »

droomautoos schreef:
FBHengelo schreef:Ik ben niet geweest, zal ook waarschijnlijk nooit gebeuren. Waarom worden die beurzen steeds op zaterdag gehouden :evil: ik werk altijd op zaterdag dus kan nooit naar zo'n beurs :cry:

mzzl Floris
Omdat zondag de dag des Here is :!:

Een keer een zaterdag vrij nemen is misschien ook een optie :thump_up:
Leeft er nog iemand in Schijndel? Ik zag zaterdag dat er een scud raket werd gegooid op Schijndel en iedereen zou dood zijn. De raket was bedoeld voor Maaskantje, maar kwam per ongeluk op Schijndel. (was in de film New Kids Turbo :mrgreen: )
Plaats reactie