Het vijfde deel alweer van de fotowedstrijd.
Omdat ik de gelukkige winnaar ben van de vorige wedstrijd aan mij de eer om de volgende uitdaging te maken.

Voorwoord:
De wedstrijd zal 2 weken duren en het stemmen zal 1 week duren, de prijs voor de winnaar is dat hij/zij het nieuwe onderwerp mag bepalen.
Thema:
Het thema deze keer is: levensecht.
Maak een foto van je auto zodat het lijkt alsof je naar een 1:1 kijkt.
Ik denk hierbij aan een racewagen op een 'circuit', een terreinwagen in het ruw terrein, een rallywagen in de gravel/sneeuw een drifter in een 'sideways' move.
Of een straatwagen op zijn gewone plek bij de lokale appie hein. wees creatief, alles kan!
Denk aan: achtergrond, ondergrond, belichting. doe iets creatiefs, gebruik een diorama, zandbak, parkeerplek, foto achtergrond etc. etc. zolang het maar 'net echt' lijkt.
Mijn tip is de camerapositie, een 1:1 wagen zien wij normaal niet van boven, maar van gemiddeld 1,60-2,00 meter. of wat hoger op een circuit.
Hou je camera lekker laag bij je model! en proberen maar.
Voorbeeldfoto:
Deze heb ik geleend van een ander forum en laat een goed voorbeeld zien. (heb zelf nog geen foto gefabriekt, moet ook nog even wat gaan verzinnen)

Regels:
-Alleen zelfgemaakte foto's
-Foto's niet groter dan 640x480.
-Maximaal 1 inzending per persoon.
-Veranderen en meerdere pogingen laten zien is in orde, zorg er echter voor dat bij het sluiten van de markt je definitieve inzending de enige is die in dit topic staat, dat voorkomt verwarring!
-Het liefst een recente foto, maar als je een oude foto hebt die perfect bij het thema past mag dat ook..
-Geen bewerkte foto's (kleine bewerkingen als bijsnijden en veranderen van contrast e.d. mag natuurlijk wel)
-Alleen modelauto's, dus geen tractoren, vliegtuigen, brommers en scooters
-Alle schalen welkom, behalve 1:1.
Inleverdatum:
-De uiterste inleverdatum is Zondag 1 April, om 20.00.
-Het stemtopic wordt dan aangemaakt met alle inzendingen tot dan toe. Heb je later nog een bijdrage: helaas! Het stemmen is voor iedereen mogelijk en duurt 1 week, dus tot 8 april. Dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt die dan een nieuw topic mag gaan aanmaken met een nieuw onderwerp.
Veel plezier en laat maar eens wat moois zien!