Hier dan het 12de deel van de fotowedstrijdl Omdat ik de winnaar was van de vorige, mag ik nu het onderwerp bepalen.
Voorwoord:
De wedstrijd zal 2 weken duren en het stemmen zal 1 week duren, de prijs voor de winnaar is dat hij/zij het nieuwe onderwerp mag bepalen.
De organisator van de wedstrijd (in dit geval ik dus) kan wel meedoen, maar mocht hij/zij winnen dan mag de nummer twee de volgende bedenken.
Thema:
Ik heb gekozen om een groot onderwerp te doen, zodat bijna iedereen mee kan doen.
Wat houd het in?
Nou het idee is dat je een Groot (schaal)model met een Kleiner model samen op de foto zet.
Dat houd in, dat je bijvoorbeeld een 1:18 model samen met een 1:43 model op de foto zet, maar je mag ook een 1:1 model (het echt dus) met bijvoorbeeld een 1:43 model doen.
Het idee is dat je wel het zelfde model pakt, dus in mijn geval een 1:18 Opel Tigra met een 1:43 Opel Tigra. ik kan me voorstellen dat niet iedereen 2 dezelfde modellen hebben, dus als uitzondering mag je dan ook wel 2 verschillende modellen pakkken, maar dan alleen als ze daadwerkelijk iets met elkaar te maken hebben!
Voorbeeldfoto:

Regels:
-Alleen zelfgemaakte foto's
-Foto's niet groter dan 640x480.
-Maximaal 1 inzending per persoon.
-Veranderen en meerdere pogingen laten zien is in orde, zorg er echter voor dat bij het sluiten van de markt je definitieve inzending de enige is die in dit topic staat, dat voorkomt verwarring!
-Een recente foto.
-Geen bewerkte foto's (kleine bewerkingen als bijsnijden en veranderen van contrast e.d. mag natuurlijk wel)
-Alleen modelauto's, dus geen tractoren vliegtuigen brommers en scooters
Inleverdatum:
-De uiterste inleverdatum is Maandag 17 September om 20:00 uur
-Het stemtopic wordt dan aangemaakt met alle inzendingen tot dan toe. Heb je later nog een bijdrage: helaas!
Het stemmen is voor iedereen mogelijk en duurt 1 week, dus tot 24 September 20:00 uur. Dan zal ook de winnaar bekend worden gemaakt die dan een nieuw topic mag gaan aanmaken met een nieuw onderwerp.
Ik hoop dat iedereen tevreden is met dit onderwerp!!
Good Luck!