verstuurde privéberichten

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gesloten
weeber
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 mei 2009 09:38

verstuurde privéberichten

Bericht door weeber »

L.S.,

Bij het versturen van privéberichten zie ik de betreffende berichten nog in mijn UIT box staan. Bij VERZONDEN BERICHTEN staan die berichten niet, terwijl de statusmelding toch aangeeft wanneer de berichten zijn verstuurd.
Vraag: zijn mijn berichten nu wel of niet verstuurd? Heeft de ontvanger ze ook daadwerkelijk binnen gekregen?
Kan ik -bij blokkering voor het ontvangen van privéberichten door de geadresseerde- anders misschien een melding krijgen dat mijn berichten onbestelbaar zijn, dat is wellicht wat duidelijker.

P.S. Mijn instellingen lijken okee.

MvGr,
Weeber
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: verstuurde privéberichten

Bericht door Ricardo »

weeber schreef:L.S.,

Bij het versturen van privéberichten zie ik de betreffende berichten nog in mijn UIT box staan. Bij VERZONDEN BERICHTEN staan die berichten niet, terwijl de statusmelding toch aangeeft wanneer de berichten zijn verstuurd.
Vraag: zijn mijn berichten nu wel of niet verstuurd? Heeft de ontvanger ze ook daadwerkelijk binnen gekregen?
Kan ik -bij blokkering voor het ontvangen van privéberichten door de geadresseerde- anders misschien een melding krijgen dat mijn berichten onbestelbaar zijn, dat is wellicht wat duidelijker.

P.S. Mijn instellingen lijken okee.

MvGr,
Weeber
Zolang als de PB nog in de uit box staat, heeft de andere partij hem nog niet gelezen :thump_up: Zodra hij gelezen is, komt hij bij verzonden berichten te staan :thump_up:
weeber
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 mei 2009 09:38

Re: verstuurde privéberichten

Bericht door weeber »

Ricardo, thnx!
Gesloten