Mijn naam is Gerben en ben sinds enige tijd al aktief op het forum. De meesten van jullie zijn mij misschien al wel eens tegen gekomen met een berichtje of een foto. Ik verzamel 1:43 circuit racewagens van Nederlandse coureurs. Ik ben begonnen zo ongeveer toen Jos Verstappen is begonnen met F-1. Intussen heb ik een aardige verzameling weten op te bouwen van zo'n 35 verschillende Nederlandse namen.
Helaas heb ik geen eigen site waar ik mijn modellen kan laten zien.
Ik dacht dan doe ik het maar op het forum en dan zal ik zo hier en daar en af en toe een foto plaatsen van een van de modellen.
Zo kan ik toch enigsinds mijn verzameling laten zien.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik heb er in ieder geval veel plezier van. Ik bouw ook mijn eigen kitjes dus er komt nogal eens wat bij.
De eerste foto is meteen mijn nieuweste aanwinst en ik moet zeggen het is een hele mooie. Het is een model van Carel Godin de Beaufort en het is de auto waar hij zijn laatste wedstrijd mee heeft gereden voordat hij helaas om het leven kwam. Het model is in een zeer kleine oplage gemaakt door Autopassion in Haarlem. Het is echt een model om trots op te zijn en het maakt mijn verzameling een beetje meer uniek volgens mij. Hier is de foto.

En nog een foto samen met een Porsche 718 RS60/4 (zelfbouw) waar Carel Le Mans mee heeft gereden in 1960. Ik heb nog een kitje van de Porsche 356 Carrera Abarth waarin Carel in 1962 Le Mans gereden heeft samen met Ben Pon, maar daar ben ik nog niet aan begonnen en dat zal dus nog even duren voordat hij in de kast staat.
Nou dat was het voor nu wel. Ik meld mij nog wel weer eens.
-Gerben-