Schumacher 1:18 248F1 2006 66th pole position

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Schumacher 1:18 248F1 2006 66th pole position

Bericht door schumifan »

De records vliegen dit jaar om de oren van Schumi. Ook het record van poles. Daarom gaat hotwheels een model uitbrengen hiervan. Met op de bodemplaat alle poles. Gaat waarschijnlijk 110 euri's kosten



Wordt verwacht in november 2006
http://www.toystore24.com/catalog/images/schumi66.jpg

Mod-edit: Url vervangen, eerste URL verwees naar een winkel, en dat valt onder spam. Markopolo
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

:? Zouden ze dat niet beter kunnen doen als hij gestopt is? nnToegevoegd na 28 seconden:nn :? Zouden ze dat niet beter kunnen doen als hij gestopt is?
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Lijkt mij inderdaad een stuk handiger, maar wie ben ik?
Klinkt een beetje als de first win edition of first podiums van de verschillende rijders. maximaliseren van alle mogelijkheden.... :?
Gebruikersavatar
AntonNC
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 17 mar 2004 15:05
Locatie: Vlaardingen

Bericht door AntonNC »

Alleen klopt het model op de foto niet, dat is namelijk de F2004 en niet de 248F1 :wink: Dus tegen die tijd zal het er wel weer helemaal anders uitzien en zal de prijs ook wel weer een stuk omhoog gaan.
Maar we wachten af, hij zal hier zeker een plaatsje krijgen in mijn vitrinekast.


Grtz
Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben?
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

hanzjepanzje schreef::? Zouden ze dat niet beter kunnen doen als hij gestopt is? nnToegevoegd na 28 seconden:nn :? Zouden ze dat niet beter kunnen doen als hij gestopt is?
Maar als hij gestopt is zullen ze nog wel een model uitbrengen met al z'n poles, zo kunnen ze mooi 2 keer geld verdienen daar :wink: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

Hotwheels kan zijn licnesie weer uitmelken nu het goed gaat met Ferrari :worshippy:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Erikderaaf
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 28 apr 2006 22:45
Schaal: 1:18
Locatie: Uden

Bericht door Erikderaaf »

erg leuk, maar het is toch zowat niet meer bij te houden, die F1 modellen van hotwheels... hoeveel versies komen er wel niet uit zeg...

heb zelf alleen de 'gewone' F1 ferrari's waarin schumi kampioen is geworden.... meer niet.

Hotwheels mag zijn licentie uitmelken, maar doe eens meer op de toerwagens AUB!!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

idd, liever meer van die oude ferrari´s dan 5 keer dezelfde f1 met een ander figuurtje en een andere baseplaat . zien er toch allemaal hetzelfde uit. ze zouden wat meet racemodellen zoals mg moeten uitbrengen of prototypes
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
yorky-aston martin
Berichten: 62
Lid geworden op: za 22 apr 2006 17:09
Locatie: Ulft

Bericht door yorky-aston martin »

mee eens,
of ze kunnen zich richten op A1 als ze daar de licenties voor kunnen krijgen :) dat zou ook leuk zijn
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

ferrariboy schreef:idd, liever meer van die oude ferrari´s dan 5 keer dezelfde f1 met een ander figuurtje en een andere baseplaat . zien er toch allemaal hetzelfde uit. ze zouden wat meet racemodellen zoals mg moeten uitbrengen of prototypes
Helemaal mee eens. Ik wacht nogsteeds op relatief betaalbare 550- en 575GTC's en ook oudere racers. Hoewel het voor MG een leuke tijd gezien zij de enige zijn die ze maken, is het voor Mattel een mogelijkheid die ze voorbij laten gaan.

De 10 versies die per model jaar van de F1 Ferrari worden uitgebracht zijn zonde van je geld denk ik en het is inderdaad simpelweg niet meer bij te houden.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gesloten