Ja ik hoor dat steeds meer mensen zeggen dat ze bijna niks meer op e-bay kopen en persoonlijk vind ik dat e-bay de prijzen van verzenden op moet vragen per land en dan gewoon vast zetten wat het kost bijvoorbeeld met een kleine winst er bovenop voor .......caprigek schreef:typisch geval van welke gek betaald hetandre schreef:http://cgi.ebay.nl/Autoart-1-18-Mercede ... 2eacae2358
Ik heb d'r gewoon geen woorden voor![]()
![]()
![]()
Hij is wel meer waard dan een "gewone " 190EVO maar dit ???
een verzameleaar kijkt verder en hoopt dat ie ooit nog eens goedkoper aangeboden word
iemand die deze dus net mist en verder collectie compleet heeft zal sneller instaat zijn om hem te kopen
ik vind het ronduit belachelijk
maar ebay word duurder en duurder
dus komt vanzelf wel keer modelautocrisis want niemand kan het meer betalen straks
dan word er geen model meer verkocht
groet michel
en e-bay is begonnen als veiling site en is nu bijna een verkoop site geworden en dat vind ik jammer, wat is er moooier dan bieden en het model scoren voor een redelijke prijs.
en dan werd het soms wel eens iets boven de gewenste prijs maar dat neem ik dan voor lief.
bijvoorbeeld een ford focus wrc 1:43 kost in de schops overal op het net tusen de 22 euro en 28 euro.
en op e-bay staan de meesten nu de laatse tijd voor 28 euro en meer en dan komt er nog 7 of 12 euro bij voor verzenden, koop je er dan twee dan ben je het dubbele aan verzenden kwijt de eikels.