Die wartaal van mij moet je dan inmiddels wel aan gewend zijn toch?freeroad schreef:Jij hebt de verkeerde achternaam ingevuld.![]()
Vind het een beetje jammer dat je nou de jeugd weer de schuld geeft! Zitten wel een aantal die af en toe even erop moeten letten dat ze geen MSN-taal gebruiken. Maar het merendeel typt gewoon met hoofdletters, leestekens en dergelijken. Nee ik erger me qua hoofdletter en leesteken gebruik eerder aan de generatie 20 tot 30. Die praten vaak de wartaal!
Er zit nog wel iets tussen spelfouten en het volledig weglaten van interpunctie, als je het mij vraagt. Met een verkeerd vervoegd werkwoord gaat niet direct de structuur en de context van het schrijfsel de mist in. Zonder hoofdletters, punten en/of komma's verandert geschreven tekst echter al gauw in een woordenbrij, waar geen touw aan vast te knopen valt.rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Kortom, een beetje leesbaar houden zou geen probleem hoeven zijn.Schrijf op een normale manier
Gebruikers zijn verplicht normaal geschreven teksten te plaatsen in hun bericht of onderwerp. Hieronder wordt verstaan dat een gebruiker geen berichten plaats met alleen maar grote getallen emoticons, alleen maar extreem grote of extreem kleine tekst of berichten volledig in hoofdletters of breezer taal. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd. Hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens.
Weet ik. Op autoweek is het al tijden Goedendag, alleen hier kun je het niet veranderen.lambo schreef:Komt waarschijnlijk omdat zelfs jou username niet juist is geschreven.goededag schreef: Ik had geen pb's gekregen toen mijn berichten werden verwijderd
Nogmaals, wij kijken niet op een spelfout meer of minder of dat de zin grammaticaal wel dan niet klopt. Alleen dat er fatsoenlijke zinnen getypt worden, dus begin met een hoofdletter en eindig met een punt. Meer wordt er niet gevraagd.rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Ricardo schreef:Nogmaals, wij kijken niet op een spelfout meer of minder of dat de zin grammaticaal wel dan niet klopt. Alleen dat er fatsoenlijke zinnen getypt worden, dus begin met een hoofdletter en eindig met een punt. Meer wordt er niet gevraagd.rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Niet iedereen heeft of hoeft "Het Groene Boekje" in de aanslag bij het plaatsen van een post . Dat is ook niet geopperd.rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Juist, dat is precies de essentie van het verhaalexit schreef:Men moet enigsinds de moeite doen om begrijpelijk over te komen.