Moderator: droomautoos
freeroad schreef:Jij hebt de verkeerde achternaam ingevuld.![]()
Vind het een beetje jammer dat je nou de jeugd weer de schuld geeft! Zitten wel een aantal die af en toe even erop moeten letten dat ze geen MSN-taal gebruiken. Maar het merendeel typt gewoon met hoofdletters, leestekens en dergelijken. Nee ik erger me qua hoofdletter en leesteken gebruik eerder aan de generatie 20 tot 30. Die praten vaak de wartaal!
rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Schrijf op een normale manier
Gebruikers zijn verplicht normaal geschreven teksten te plaatsen in hun bericht of onderwerp. Hieronder wordt verstaan dat een gebruiker geen berichten plaats met alleen maar grote getallen emoticons, alleen maar extreem grote of extreem kleine tekst of berichten volledig in hoofdletters of breezer taal. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd. Hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens.
lambo schreef:goededag schreef:Ik had geen pb's gekregen toen mijn berichten werden verwijderd
Komt waarschijnlijk omdat zelfs jou username niet juist is geschreven.
rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Ricardo schreef:rpi schreef:Maar toch wel frappant dat we allemaal zo over anderen oordelen, terwijl er na mijn vorige post werkelijk geen enkele reactie 100% foutloos is getypt.
Nogmaals, wij kijken niet op een spelfout meer of minder of dat de zin grammaticaal wel dan niet klopt. Alleen dat er fatsoenlijke zinnen getypt worden, dus begin met een hoofdletter en eindig met een punt. Meer wordt er niet gevraagd.
exit schreef:Men moet enigsinds de moeite doen om begrijpelijk over te komen.