Silverarrow schreef:Waar ik trouwens ook nog wel graag iets over zou willen horen is de Premium Classixxs 1:12 SLS AMG. Die zou twee maanden geleden al gereleased worden, maar tot op heden is er nog niet eens een foto van een pre-productie model verschenen. Heb ze al eens geprobeerd te mailen, 2 keer over, maar ik krijg het idee dat die mailtjes ongeopend de prullenbak in gaan

.
Heb gisteren een witte gezien, een een grijze pre-productie. Ik vind em persoonlijk wat tegenvallen, omdat het detail hetzelfde of zelfs minder is dan een 1/18 model van Autoart of zo. Maar de prijs is voor een 1/12 model vast ook een stuk lager dan wat de concurrentie vraagt. Ze hadden ook een 1/12 Porsche 911 Targa rijkspolitie staan, deze komt in een oplage van 500 stuks, met 2 politie figuren erin. Zeer interessant en fraai model vond ik het.
Dingen die ik wel interessant vond daar:
Autoart toonde diverse nieuwe modellen, die ik ook al door Lambo gepost zag. Zo ook de Mazda 787b en McLaren F1 in Gran Turismo uitvoering.

Maar ook diverse britse auto's, zoals Jaguars en Aston Martins. Maar ook de Alfa TZ3. En wat is de Zonda mooi
BBR gaat 1/18 resin modellen maken die wèl open kunnen. Prijzen nog niet bekend, maar ik hou mijn adem in...
Figutec gaat zijn 1/18 historische en monteurfiguren nu eindelijk in maart uitleveren. (zou eigenlijk mei 2010 zijn)
Truescale:
* Gaat historische McLaren formule 1 auto's maken met Turbine motoren. De motoren komen ook los leverbaar, net als een Ford Cosworth F1 motorblok.
* Komt met enkele zeer mooie Martini Porsches, foto uit hun nieuwsbrief staat hieronder
* De Porsche 959 Dakar Jacky Ickx van Truescale Miniatures wordt helaas een gesloten resin model en zal worden gemaakt door Spark.
* Komt met zeer fraaie "thema" vitrineboxen van 1/18 formaat, met houten bodems gespoten in o.a. Gulf, Martini, Jägermeister, grasbodem etc. etc. Ze willen deze steeds uitbreiden. De boxen zijn ook stapelbaar en zijn van plexiglas, zeer fraai
Minichamps had een mooie Porsche 918 staan.
En CMC had de blauwe en zwarte Bugatti Atlantic staan en... enkele Fiat Ferrari Renntransporters. Ongelooflijk

(Ik snap eigenlijk niet dat het voor die prijs gemaakt kan worden, wat een apparaat
Ik hoop vanavond tijd te hebben om hier wat foto's te plaatsen.