Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Opel-DTM schreef:Ook nog boven geweest bij de Wit? Ik ben daar ook zeker een half uur niet weg te krijgen
Bijna niet, maar mijn vrouw vertelde me dat ze op de 2e etage automodellen zag staan. 8000 modellen stond er op het raam, dat leek me rijkelijk overdreven. Je zou eens bij Tom moeten kijken of in Haarlem bij Autopassion of die andere. Daar vind je vast 8000 stuks.
Dus je vrouw was weer blij met jou Zelfs een weekendje weg en die kleine klere dingen achtervolgen haar Maar toch weer prachtige siku's. Vooral de audi is top
Bijna niet, maar mijn vrouw vertelde me dat ze op de 2e etage automodellen zag staan. 8000 modellen stond er op het raam, dat leek me rijkelijk overdreven. Je zou eens bij Tom moeten kijken of in Haarlem bij Autopassion of die andere. Daar vind je vast 8000 stuks.
Idd rijkelijk overdreven... als je de 1:87 modellen meetelt kom je nog niet eens op de helft...
jonnoT schreef:Dus je vrouw was weer blij met jou Zelfs een weekendje weg en die kleine klere dingen achtervolgen haar Maar toch weer prachtige siku's. Vooral de audi is top