A1 Grand Prix

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Dat is écht goed nieuws!!! :thump_up: :thump_up:
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Ravens

Bericht door Ravens »

Weet iemand waar je van die kaarten kan kopen ..om ernaar toe tegaan ? En de richtprijs.... Hopelijk beetje bgetaalbaar voorr en studentje
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Zolang het nog niet 100% zeker is dat ze Zandvoort aandoen, kun je ze nérgens kopen.
Tot op dit moment is het volgens alle persberichten hoogstwaarschijnlijk,.......dus nog niet definitief.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
boerke04

Bericht door boerke04 »

Regen, sneeuw :shock: , dat belooft nog wat voor het weekend. Ga je naar Californie kun je de sneeuwkettingen uit de mottenballen halen :nuts: .
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Als ze komen naar Zandvoort zit ik zoals de vorige Arrows Demo Day om 5 uur in de duinen te wachten :).
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Yurinator schreef:Als ze komen naar Zandvoort zit ik zoals de vorige Arrows Demo Day om 5 uur in de duinen te wachten :).

Dat is beter dan je rot zoeken naar een parkeerplekkie :evil:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

My thought exactly Opel-DTM. En tijdens de DTM kan je nog eens wat in de pitstraat rondlopen en leuke kiekjes maken zonder al dat volk :).
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Wat een optocht... (Een paar maanden geleden zou ik dat over F1 zeggen :doh: )
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

fish88 schreef:Wat een optocht... (Een paar maanden geleden zou ik dat over F1 zeggen :doh: )

Wat wil met al die regen......ze glibberen en glijden alle kanten op :?

Ik hoop dat het voor Verstappen zometeen wat beter gaat in de hoofdrace na die spin en de tik van Brazilië in de sprintrace
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
boerke04

Bericht door boerke04 »

De sprintrace was inderdaad echt niet om aan te gluren, maar dat was dan ook meer waterpolo zonder bal :shock: .

De hoofdrace was in dat opzicht wel wat beter, je kon tenminste weer zien wat er op de baan gebeurde. Wel komisch dat Frankrijk het hele seizoen alles wint wat los en vast zit, en dat ze net in het weekend dat ze de titel grijpen geen race winnen :mrgreen: .

Was die kerel die het Amerikaanse volkslied zong voor de sprintrace ook een gevangene die deze week aan het circuit heeft moeten werken :?: want qua zingen had ie echt het talent van een bosmarmot, verschrikkelijk :doh: .

Toegevoegd na 1 uren 34 minuten:

Hier een stukje van de site van A1 Team Nederland:

Net toen Verstappen langs de uitgang van de pitstraat reed tijdens de safetycar kwam Tsjechie naar buiten na hun pitstop. Verstappen zat er al naast, maar deze situatie werd door de wedstrijdleiding beoordeeld als inhalen tijdens de safetycar situatie. Toen Verstappen binnenkwam voor zijn drive through penalty zou hij te hard gereden hebben in de pitstraat. A1 Team Nederland kreeg dus nog direct een drive through penalty. Verder rijden had daarna niet echt veel nut meer, ook omdat Verstappen na het contact met Brazilie in de sprintrace veel last had van speling in het stuur. Verstappen kwam binnen, zette de auto bij de box van het team en stapte direct uit. (Bron: A1 Team Ned)

Beetje vreemd dus die eerste drive through :think:. Ik geef het team gelijk dat ze ermee zijn gestopt, met een wagen die niet in orde is ging ik ook geen risico's nemen voor een eventueel puntje. Dan maar geen punt maar wel een wagen en een coureur die nog heel zijn.
Afbeelding
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

De betreffende race-director heeft z'n ontslag gekregen:

A1 race director ontslagen na beoordelingsfout over Jos

(13/3/2006) Gisterenavond is de race director van de A1GP series ontslagen na een beoordelingsfout over Jos Verstappen tijdens de feature race van de GP van Laguna Seca. Dit kwam sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum persoonlijk aan Jos vertellen na de race, mét excuses. "Niet dat ik er qua resultaat wat aan heb maar het is op zijn minst een stukje genoegdoening en een bevestiging dat ik niets fout gedaan heb", aldus Jos Verstappen bij wie de boosheid al weer wat gezakt was.......

Bron http://www.verstappen.nl

Terecht of onterecht ontslag blijft de vraag, maar het kost Jos wel de derde plek in de eindklassering :thump_down:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Zeker erg spijtig voor Jos. Het is toch een soort domino-effect wat die man heeft veroorzaakt.
3e plek kwijt. Maar de inhaalacties en het plezier van gisteravond over die acties pakt geen race-director mij af. :thump_up:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ik wil de racedirector en Jos z'n temperament bedanken dat ik gisteren nog lekker op tijd kon gaan slapen! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Dat zet zoden aan de dijk, na afloop van de laatste wedstrijd de race-director ontslaan Afbeelding

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Jolly Club schreef:Dat zet zoden aan de dijk, na afloop van de laatste wedstrijd de race-director ontslaan img10.imageshack.us/img10/9554/schater6re.gif

We hebben Shanghai nog :doh:

Die sheikh heeft de juiste beslissing genomen :thump_up: , zonder al die drive troughs had hij cker op het podium gestaan met het tempo wat hij reed.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie