1/18 Renault Clio S 1600 Universal Hobbies

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:? dan klopt er bij jullie iets niet toen mijn pa in januari op onderhoud ging met de Laguna nam hij de folder meer met de rode nieuwe clio op de voorkant dit is nog steeds de nieuwe !!!
Renault, Drive The Change !
petotsj

Bericht door petotsj »

Of ik heb niet goed gekeken :shock:, of de folders zijn toch echt anders.... Maar ik heb er bij ons maar 1 CLio S1600 in zien staan, en het setje met 2, kun je eens kijken wat voor onderdeelnummer op jou folder staat, begint met 77........ en is tien cijfers lang, dan kan ik nog eens vergelijken :wink:
:worshippy: Thank God for the Clio S1600 :worshippy:
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Voor de mannen van de GTT's op een nederlandstalige modelsite heb ik gezien dat je de R5 GTT al kan bestellen in Pre-Order ! Ik zal straks eens zoeken achter de site !

De site is dus http://www.toms.nl
Renault, Drive The Change !
1916v
Contacteer:

Bericht door 1916v »

autofreakie schreef:model is te verkrijgen bij de renault dealer voor 30 a 40 euro ! stond in de nieuwe catalogus van dit jaar van de modelauto's van renault

Er is in nederland ook een club voor renaultminiatuur modellen. En die zijn een stuk goedkoper dan bij de dealer
Sk0da-Freak

Bericht door Sk0da-Freak »

mooi hoor
verzamelaar van alle schalen skoda
Gesloten