Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fisichella
Montoya
Massa
Button
Barichello
Alberts
monteiro
Trulli
R. Schumacher
Ide
Sato
Coulthard
Liuzzi
Speed
Klien
Webber
Rosberg
Heidfeld
Villeneuve
Ik ben dus niet de enige die me als vanouds weer heeft zitten ergeren aan Mol. Volgens mij heb ik een fetish te pakken, want voor de race al hoop ik dat ie een paar keer flink op z'n gezicht gaat zodat ik hem weer luidkeels kan vervloeken .
Over coole piet met z'n sms spelletjes is mijn mening bij een aantal van jullie wel bekend . Coronel...............ach Coronel, hem neem ik al niet meer serieus sinds z'n opmerkingen over DC een paar jaar geleden. Hij boort iemand de grond in waar ie de veters nog niet eens van mag vastmaken .
Ik ben het helemaal met je eens.
mijn vriendin vroeg wie die man was. Ik antwoorde kort en resoluut; een Kia-uithangbord. In het geheel niet gespeend van enige kennis of inzicht. Hij mag dan wel hard gaan in een auto, dat weerhoud hem er niet van om bijna net zo oeverloos informatie te geven als Ollie Moll.
Die belspelletjes zijn wel erg overdreven, of plaats er anders een leuke chick in. Maakt het nog een beeeetje aanlokkelijk....
Heel die belspelletjes afkappen. kansloze gedoe en dan zijn er gewoon mensen die meedoen omdat ze denken dat ze winnen.....Zelfs mensen die niets van F1 weten maar wel weten hoe google werkt kunnen nog winnen. Gaat natuurlijk nergens over.
Hoor ook vaker kritiek over Mol. Maar vraag me af, wie wil je er dan hebben?? Toch niet die ADHD Kalff he, daar wordt je moe van, ben altijd blij dat die sprintrace maar een half uur duurt en die mainrace ene uur want word helemaal gestoord van zijn geratel.
Laat Mol en Plooij maar lekker op hun plek ze lopen al zo lang mee in t wereldje dat ze genoeg ervaring hebben en sommige deuren makkelijker voor hun open gaan dan dat er 2 nieuwelingen zouden komen
Als Gran Turismo fan heb ik al een virtueel rondje mogen rijden. Suzuka is spectaculairder en moeilijker.
Er zijn wel lekker veel inhaalmogelijkheden.
En Toyota kan zeggen dat ze Honda wellicht in 2006 hebben verslagen....
Nee, da's een ander circuit (Aïda, circuit) Laatste GP in '94
Inderdaad (niet laatste keer in '95? heb 't circuit namelijk in een F1 spel uit het seizoen '95, maar daar gaat 't niet om ) als Marsss op mij reageerde, ik bedoelde dat ze voor mij nu weer een pacific GP mogen gaan organiseren maar dan op Suzuka. Dan blijft het circuit tenminste behouden voor de F1 kalender .
Ik vond Taida echt een Mickey Mouse baantje, een echte kartbaan.
Van Fuji kan je dat echt niet zeggen. Technisch zeer moeilijk.
Brede baan waar de rempunten en de racelijn niet erg duidelijk is.
Een of ander Duitsers heeft onder handen genomen geloof ik....