Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jenson kan niet eens een fatsoenlijk contract afsluiten volgens mij.
Maar dat het leuk is is zeker, alleen niet op achterliggers. Laat hem dan in zo een actie Alonso een keer mee van de baan nemen. Maar helaas is het voorin meer treinen dan racen. Dit weekend begint de A1gp, als het meezit en echt een leuke klasse blijkt te zijn hoor je me niet meer over de F1.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Red Bull owner Dietrich Mateschitz has threatened to declare the 2007 silly season open, by answering 'maybe' when asked if Juan Pablo Montoya was on his driver wish list.
"Our goal is to be among the best in Formula One," the billionaire told Sport Bild. "We are not here just to say that we are here. "
Montoya's current contract with McLaren Mercedes is up at the end of the season and the Colombian also been linked with a move to Renault to replace the departing Fernando Alonso.
Laat hij daar rijden. Met Montoya en een wagen van Newey kunnen ze een grote stap vooruit maken.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Red Bull owner Dietrich Mateschitz has threatened to declare the 2007 silly season open, by answering 'maybe' when asked if Juan Pablo Montoya was on his driver wish list.
"Our goal is to be among the best in Formula One," the billionaire told Sport Bild. "We are not here just to say that we are here. "
Montoya's current contract with McLaren Mercedes is up at the end of the season and the Colombian also been linked with a move to Renault to replace the departing Fernando Alonso.
Laat hij daar rijden. Met Montoya en een wagen van Newey kunnen ze een grote stap vooruit maken.
Daarnaast hebben ze de klantenmotor van Ferrari. Wordt je ook niet echt vrolijker van. Sauber heeft dat ook gehad, maar werden daarmee een kleine Scuderia. Een soort STR.
rsh_scuderia schreef:Daarnaast hebben ze de klantenmotor van Ferrari. Wordt je ook niet echt vrolijker van. Sauber heeft dat ook gehad, maar werden daarmee een kleine Scuderia. Een soort STR.
RedBull wil al weer van Ferrari af. Ze willen een automerk er achter krijgen. Ik denk niet dat JPM naar RedBull gaat maar Kimi. De top van Mclaren loopt er al en voor dat die er waren deed RBR het al beter dan een Toyota die er een vermogen tegen aan pompen. En als Kimi dan gaat dan ook maar het liefst naar RBR.
Overigens... als het echt de VAG wordt....
Nee kimi kunnen ze denk ik niet scoren die wil denk ik echt een zekerheid (heb je nooit maar bij ferrari of mclaren meer dan bij RBR). Maar VAG zie ik wel met RBR instappen want ze zijn al op veel gebieden samen actief (DTM, Dakar, WTCC (seat))
volgens de geruchten zou kimi al getekend hebben bij ferrari voor 5 jaar,maar alles hangt van schumacher af,want kimi gaat pas als schumacher stopt.het zou ook een zware vergissing zijn om voor veel geld naar toyota of ergens anders te gaan ,voor kimi zijn er maar drie opties volgens mij ,mclaren ferrari of renault.
Jos schreef:ja kimi is erg afhankelijk van de keuzes van andere coureurs. Het lijkt bijna alsof niemand Kimi wil, maarja vind je t gek met zo'n pech..
Niemand Kimi wil... Vorig jaar had hij 5 opties ofzo en Kimi zou dat megabod van Mclaren niet afslaan als hij niet zeker zou zijn van zijn mogelijkheden. Als Kimi met zijn vingers knipt gaat elke deur open. Zijn pech is die stomme Mercedes. Elke race weer vecht Kimi zich van uit het niets terug naar een top 5. Ik denk dat de meeste teams alleen zoiets hebben van het achter hem aan lopen heeft geen zin. Zeker niet als Bernie Eikelstone al loopt te roepen dat hij Kimi wel voor Fiarrari ziet rijden in de toekomst. Alleen dat is al een rede dat ik hoop dat Kimi er nooit voor zal rijden. En moet zeggen dat ik wat dat betreft mijn hoop op RBR heb gevestigd (al zal het wel Fiarrari worden).
Dat Newey naar RBR zou gaan had ook niemand verwacht. Hopelijk blijft hij nog een jaartje of 2 bij Mclaren voor hij gaat. Krijgen we een leuk gevecht.
vivado ferrari collection schreef:deed Montoya eigenlijk mee?? Ik heb hem geen daden zien verrichten vandaag
Hij is voor Ferrari geeindigd
Hij had in de eerste stint last van zijn banden blijkbaar. 2de stint ging veel beter alleen toen had hij niet echt iemand voor hem of achter hem dus heeft hij denk ik niet echt gepushed denk ik. Dat zag je ook aan het feit dat de 2 Ferrari's dichterbij steeds kwamen aan het eind.
Dat klopt...Maar als je als 6de start verwacht ik van een Montoya toch even wat meer. De Ferrari's vertrokken vanuit de achterhoede. :eh:
Jammer van Kimi. Die zie ik graag rijden :thump_up:
inderdaad de pech van kimi blijft maar duren of wel is het de motor of wel slapen ze bij mclaren of wel rijd er wel iemand hem uit de baan ,men zou haast denken dat hij een zeer slechte engelbewaarder heeft ik hoop op beterschap want hij is toch een van de beste rijders